قم؛

ماه رمضان فرصتی برای بخشش

رمضان ماهی است که می‌توان بخشنده شد و بخشید، اما اکنون دست، دل، قلب همه برای بخشندگی آزاد و رها شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ صدقه و اطعام نیازمندان، کمک و یاری به فقرا، دست‌گیری از یتیمان همه و همه می‌تواند مصداقی از بخشش باشد که بسیاری در ماه مبارک رمضان بر آن امید می‌بندند تا خداوند نیز بر آنها بخشش و عطوفت خود را جاری سازد. خوشبختانه این عمل خداپسندانه در جامعه از جمله استان مقدس قم بسیار مورد توجه است و هرکس به نوبه خود و با آنچه در توان دارد برای یاری و خیر رسانی به نیازمندان به پا خاسته و برای بهره بردن از این فرصت الهی وارد عمل شده و آن را برای خود یک تکلیف می داند.


جلالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم بیان کرد: بسیاری از خیرین با ارائه کالاهای خود به سازمان کمیته امداد را در مسیر حمایت از محرومین یاری می‌رسانند و این اقدام مایه خرسندی است.


وی افزود:
برای اطعام و افطار نیازمندان به مبلغی حدود 25 میلیارد ریال نیاز است که این مهم حمایت خیرین را می‌طلبد.


جلالی عنوان کرد: مراکز و پایگاه‌هایی در مساجد، سازمان‌های اداری، پایگا‌ه‌های مستقر در حرم مطهر برای  جمع‌آوری کمک‌ها و صدقات خیری تعیین شده‌اند افزود: همچنین کیسه‌های همیار برای جمع آوری کمک‌های خیرین بین شهروندان توزیع می‌شود که همشهریان می‌توانند از این طریق یاریگر نیازمندان شوند.


در پایان تصریح کرد:
امسال نیز یکی از خیرین مبلغ 2 میلیارد ریال برای تامین بن خرید کالا به این سازمان کمک کرد و امید است دیگر خیرین نیز برای این اقدامات خداپسندانه وارد عمل شوند.


انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار