برنامه شب های قدر دانشگاه علم و صنعت مشخص شد

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: دانشگاه علم و صنعت به عنوان پایگاه فرهنگی شرق تهران همه ساله اقدام به برگزاری مراسم شب های ملکوتی قدر می کند.

حبیب اله اکبری معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه شب های قدر این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت به عنوان پایگاه فرهنگی شرق تهران به شمار می آید که طبق روال همه ساله، برنامه شب های عرفانی قدر را در مسجد این دانشگاه برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: در این مراسم دانشجویان، استادان، کارمندان و مسئولان دانشگاه حضور دارند و همه در کنار یکدیگر می توانند از فضایل این شب های ملکوتی بهره  ببرند.

معاون داشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران در خصوص تسهیلات دانشگاه برای حضور دانشجویان خوابگاهی در این مراسم عنوان کرد: برای تسهیل رفت و آمد دانشجویان خوابگاهی سرویس هایی در نظر گرفته ایم تا این افراد بتوانند به راحتی در مراسم شب های قدر حاضر شوند.

اکبری درباره برنامه سحر و افطار دانشجویان در ماه رمضان بیان کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران توجه ویژه ای به تغذیه دانشجویان دارد که این اهمیت در ماه رمضان دوچندان می شود.همچنین برای افزایش کیفیت از نظرات و همفکری دانشجویان استفاده کرده ایم و حتی تغییراتی نیز در این زمینه اعمال کردیم تا بهترین برنامه را بتوانیم به آنها ارائه کنیم.

وی افزود: در این دانشگاه  علاوه بر برنامه متنوع و مغذی برای سحری و افطاری دانشجویان، با غذای گرم در وعده سحر هم از آنها پذیرایی می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار