اجرای طرح تضمین معاملات فروش اقساطی مسكن/بانك مسكن ضامن خرید و فروش نسیه می‌شود

با اجرای طرح تضمین معاملات فروش اقساطی مسكن، بانك مسكن به عنوان بانك عامل و ضامن در خرید و فروش نسیه بین خریداران و فروشندگان معرفی می‌شود.

اجرای طرح تضمین معاملات فروش اقساطی مسكن/بانك مسكن ضامن خرید و فروش نسیه می‌شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد پاك نیت مدیر شعب بانك مسكن استان گلستان گفت: با اجرای این طرح و برای اطمینان طرفین قرارداد، وصول اقساط از خریدار و تضمین معاملات نسیه را بانك تعهد می‌كند.

به گفته وی، پس از انجام معامله بین خریدار و فروشنده در صورتی که با بررسی تکمیلی مشخص شود که ملک مورد معامله، خریدار و ... حائز شرایط مدنظر بانک هستند، قراردادهای مربوط بین فروشنده واحد مسکونی، خریدار و بانک، منعقد و بر این اساس خریدار تعهد می‌كند مطالبات فروشنده بابت قیمت فروش اقساطی واحد مسکونی را بصورت اقساط به بانک پرداخت كند.

پاك نیت ادامه داد: بانک مسكن نیز متعاقباً وجوه دریافتی را در زمان‌های مشخص به حساب فروشنده واریز كرده و فارغ از پرداخت یا عدم پرداخت اقساط از سوی خریدار، هر قسط در پایان ماه به فروشنده پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وی، تقویت اعتماد و اطمینان بین خریداران و فروشندگان و افزایش زمینه رونق بخش مسكن و ساختمان از اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار