جذاب ترین وسایل ورزشی/ از "جوراب هوشمند" تا "بطری آبی" که شما را لاغر می کند + تصاویر

در دنیای مدرن امروزی که اکثر ابزار های مورد نیاز بشر در حال پیشرفت و توسعه است دستگاه های ورزشی متفاوتی طراحی شده است که خیلی متمایز تر از سایر وسایل ورزشی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان لیستی از بهترین ابزارهای مخصوص ورزش در فصل تابستان را معرفی کرده اند وبه افراد توصیه می کنند برای حفظ تناسب اندام در فصل تابستان از این وسایل استفاده کنند.

در وهله اول نرم افزارهای روی گوشی های تلفن همراه هوشمند قرار دارند که برای شمردن گام های فرد، ضربان قلب، فشارخون و حتی ارائه تمرینات ورزشی و تنظیم رژیم غذایی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و اغلب آنها به صورت رایگان قابل نصب بر روی انواع گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل های مختلف هستند.

به تازگی نوعی هد ست قابل استفاده در زیر آب متصل به عینک شنا طراحی و تولید شده است که فرد می تواند با گذاشتن آن بر روی گوش خود به موسیقی در زیر آب دریا گوش کند و این وسیله می تواند به انتقال صوتی اصوات به گوش کاربر بپردازد.

این دستگاه به نام نپتون می تواند با حجم ذخیره سازی بیش از 4 گیگابایت ،باتری قابل شارژ به مدت 8 ساعت  و صفحه نمایش OLED کنترل مناسبی بر روی آهنگ های درخواستی کاربر داشته باشد.

از جمله دیگر وسایل  دستبند حرفه ای  است که فرد ورزشکار می تواند به بازوی خود ببندد و با آن شنا کند بدون اینکه نگران ورود آب به داخل دستگاه باشد ، این دستبند می تواند حرکات بدنی فرد را اندازه گیری کند و میزان کالری و انرژی مصرفی فرد را روی مانیتور نشان دهد.

جذاب ترین وسایل ورزشی/ از

Sportiiiis ، یک عینک فوق حرفه ای مخصوص دوچرخه سواران  است که می تواند ضربان قلب فرد را اندازه گیری کند، چراغ های ال ای دی آن می تواند نور مورد نیاز در شب را تامین کند و حتی سرعت حرکت دوچرخه سوار را اندازه گیری کند. عدسی های این عینک از جنسی ویژه ساخته شده اند که می تواند به خوبی از چشم در مقابل تغییرات محیطی محافظت کند.

جذاب ترین وسایل ورزشی/ از

Umoro one، یک بطری درب دار حاوی فیلترهای مختلف است که می توان پودرها و مکمل های ورزشی را داخل آن مخلوط کرد و به آسانی ترکیب تقویتی مورد نظر را تهیه و براساس رژیم غذایی ورزشی مورد استفاده قرار داد و در نهایت فرد به تناسب اندام دلخواه دست می یابد.

جذاب ترین وسایل ورزشی/ از

Sensoria، نوعی جوراب هوشمند است که می تواند اطلاعات دقیقی در خصوص شمارش گام ها و قدم، اندازه گیری ضربان قلب و نحوه دویدن در اختیار ورزشکار بگذارد و بویژه برای دونده ها می تواند بسیار مفید باشد، این جوراب همچنین قابلیت شستشو را دارد و دارای سنسورهایی در بدنه خود است که می تواند نحوه ورزش فرد را در رایانه، تبلت و یا گوشی تلفن همراه به نمایش درآورد.

جذاب ترین وسایل ورزشی/ از

منبع: hongkiat

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار