طلسم بازیگری فاطمه گودرزی در تئاتر شکسته شد/ درخواست خانم بازیگر برای تماشای «یادم تو رو فراموش»

فاطمه گودرزی مردم را به تماشای بازی خود در نمایش «یادم تو رو فراموش» دعوت کرد.

فاطمه گودرزی بازیگر نمایش «یادم تو رو فراموش» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص حضورش در عرصه تئاتر گفت: سالهاست که دوستان تئاتریم من را برای کارهایشان دعوت می‌کنند اما هر بار یا درگیر فیلم سینمایی بودم یا نمایشنامه را دوست نداشتم به همین خاطر قبول نمیکردم ولی حالا این طلسم شکسته شد و در نمایش «یادم تو رو فراموش» با ژاله صامتی همکاری می‌کنم.

وی ادامه داد: ژاله صامتی از دوستان نزدیک من است و چون باید به سرعت کار را برای اجرا آماده می‌کرد به من پیشنهاد بازی داد. من هم پذیرفتم البته جذابیت نمایشنامه هم جذبم کرد.

گودرزی به طور مختصر درباره نقشش در نمایش «یادم تو رو فراموش» اظهار داشت: اکنون در حال تمرین فشرده هستیم و من نقش بازیگری را ایفا میکنم که انقلاب شده و نمیتواند به فعالیت خودش ادامه بدهد.

وی با اشاره به حضور تماشاگر در تئاتر بیان کرد: در گذشته کمتر تئاتر از طرف مردم دیده می‌شد اما فکر میکنم این روزها مردم میایند و تئاتر میبینند حتی به نظر من کیفیت آثار نمایشی از برخی فیلم‌ها هم بهتر است و چون توجه مردم را به تئاتر می‌بینم مشتاق شدم در عرصه تئاتر حضور داشته باشم.

گودرزی در خصوص پیشنهادات سینمایی‌اش خاطر نشان کرد: دو فیلم سینمایی به من پیشنهاد شده که یکی از آنها را برای وقت دیگری گذاشتم و یکی دیگر از کارها هم در حال بازنویسی متن است که بعد از اجرای این نمایش در شرایط مناسب وارد آن کار می‌شوم.

وی در پایان گفت: امیدوارم از پس اجرای این تئاتر به خوبی بربیایم و مورد لطف تماشاگران قرار بگیرم. همچنین از مردم میخواهم که بیایند این نمایش را ببینند.

گفتنی است؛ نمایش «یادم تو رو فراموش» به کارگردانی ژاله صامتی و با بازی فاطمه گودرزی، ماه‌چهره خلیلی، پژمان جمشیدی و ایرج سینجری از نهم تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.