ارومیه؛

افتتاح آکادمی والیبال ارومیه از ضروریات است

استاندار آذربایجان غربی گفت: راه اندازی و افتتاح آکادمی والیبال در شهر والیبال خیز ارومیه از ضروریات ورزشی استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعادت از مراحل بازسازی و تجهیز آکادمی والیبال در سالن جهان پهلوان تختی ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید استاندار آذربایجان غربی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرعامل منطقه آزاد ماکو، رئیس هیات والیبال و یدالله کارگرپیشه پیشکسوت والیبال استان نیز حضور داشتند.

مهندس سعادت در حین بازدید از سالن شماره یک تختی ارومیه گفت: افتتاح آکادمی والیبال استان در شهرستان ارومیه می تواند به رشد والیبال این خطه که سرآمد والیبال کشور و حتی آسیا است، کمک کند.

فروزان رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی نیز در این بازدید با اشاره به نیاز بازسازی و تعمیر این سالن گفت: ایجاد این آکادمی والیبال با توجه به تخصصی کردن ورزش پایه استان در جهت کشف استعدادهای این رشته و پرورش آنها انجام می شود و هیات والیبال تمام توان خود را در این زمینه به کار خواهد بست.

وی اظهار کرد: امیدواریم با حمایت استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان به زودی عملیات بازسازی و تعمیر اساسی این سالن را با موفقیت انجام شود تا بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این آکادمی باشیم.

سعادت پس از بازدید از تمامی محوطه سالن، رختکن و اتاق های کار این مجموعه، دستور لازم در خصوص آغاز عملیات تعمیر و بازسازی این سالن برای افتتاح اولین آکادمی تخصصی والیبال استان را صادر کرد تا به زودی شاهد فعالیت آموزش والیبال برای استعدادهای والیبالی ارومیه باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.