آستان قدس رضوی از ظرفیت بالایی در حوزه های قرآنی برخوردار است

استاندار خراسان رضوی دربازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مشهد، گفت: آستان قدس رضوی از ظرفیت بالایی در حوزه های قرآنی برخوردار است.

آستان قدس رضوی از ظرفیت بالایی در حوزه های قرآنی برخوردار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان با بیان اینکه آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) در حوزه های قرآنی از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: برپایی نمایشگاه قرآنی ظرفیت خوبی است تا آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) بتواند تمام فعالیت های قرآنی خود را یکجا در معرض دید علاقه مندان قرار دهد.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شاهد وجود غرفه هایی ویژه نونهالان بودیم، اظهار داشت: فعالیت های آستان قدس رضوی در زمینه کودکان الگویی عینی برای سایر مهد کودک هاست تا بتوانند با استفاده از آیات قرآن کریم، زمینه رشد کودکان قرآنی و ولایی را فراهم کنند.

رشیدیان فعالیت های آستان قدس رضوی را بی نظیر دانست و افزود: این آستان کبریایی یک واحد فرهنگی و خدماتی است که در طول سال به 27 میلیون زائر خدمت رسانی می کند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن مشهد، 9 تا 16 ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.