بازگشت سه فضانورد از ايستگاه فضايی بين‌المللی + فیلم

سه فضانورد روسی، انگليسی و آمريکايی، پس از پايان مأموريت شش ماهه شان، امروز از ايستگاه فضايی بين‌المللی به زمين بازمی گردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سه فضانورد روسی، انگليسی و آمريکايی، پس از پايان مأموريت شش ماهه شان، امروز از ايستگاه فضايی بين‌المللی به زمين بازمی گردند. 
فضاپيمای سويوز «تي ام اي - 19 ام» حامل سه فضانورد است که پس از سپری کردن 186 روز در ايستگاه فضايی بين المللی، امروز شنبه به زمين باز می گردند. يوری مالنشکو، فضانورد روس، تيم پيک، فضانورد انگليسی، و تيموتی کوپرا، فضانورد آمريکايی، پس از دست دادن و خداحافظی با سه فضانورد باقی مانده در ايستگاه فضايی بين المللی، وارد فضاپيمای سويوز که در کنار اين ايستگاه پهلو گرفته بود شدند و درِ آن نيز بسته شد که آن را آماده جدا شدن از ايستگاه فضايی بين المللی و سفر بازگشت به کره زمين کرد. اين فضانوردان که شش ماه گذشته را در مدار زمين به سر برده بودند از بازگشت به خانه های خود بسيار خوشحال هستند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
واقعا باعث افتخار است از این فضا نوردان هوا و فضا از این 3 فضا نورد روسی انگلیسی و امریکایی کمال تقدیر و تشکر به عمل می ا.ورم امیدوارم در ماموریت بعدیشان موفق باشند
Canada
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
ویدیوی کاملشو میذاشتین یا لینکشو که بریم ببینیم
جالب بود
آخرین اخبار