پورشیب:همه در تلاش اند تا تیم ملی بهترین نتیجه را کسب کند

ملی پوش کاراته کشور گفت:کادر فنی و همچنین مسئولان فدراسیون در تلاش هستند و همگی با هم هماهنگ هستیم که تیم ملی در رقابت های جهانی بهترین نتیجه را کسب کند.

ذبیح اله پورشیب ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛بیان داشت:شکر خدا اردوها خوب پیش می رود و همه برنامه ها طبق برنامه پیش می رود و این نشان می دهد که کادر فنی برای کسب بهترین نتیجه بسیار  مصمم است و با جدیت بالا برنامه های تیم ملی پیش می رود و این موضوع از روز اول مشخص بود. 


وی خاطرنشان کرد:فدراسیون کاراته و همچنین جناب طباطبایی در تلاش است و تمام امکانات مورد نیاز تیم که باعث ایجاد رفاه و آرامش خاص می شود را فراهم کرده است که جای تشکر دارد. 

ملی پوش کشورمان تصریح کرد:طباطبائی از روزی که وارد کاراته شد کمک بسیاری به این رشته کرد و هر آنچه که لازم داشتیم را  فراهم کرد که جای تقدیر و تشکر دارد. 


وی در خصوص شرایط  اردوهای تیم ملی بیان داشت:شرایط اردویی از همه لحاظ بسیار خوب است و امیدوارم همین روند خیلی خوب تا آخر ادامه داشته باشد تا انشاالله بتوانیم در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم. 


پورشیب در رابطه با پاسخ منفی به دعوت انگلیس اظهار داشت:ترجیح دادم در این برهه زمانی به این سمینار نروم و چرا که زمان زیادی می خواهد و در حال حاضر اردوهای تیم ملی واجب تر است و به همین دلیل این سفر را کنسل کردم این موضوع را به آینده موکول کردم . 



کاپیتان تیم ملی درباره رنکینگ اعلام شده توسط فدراسیون جهانی بیان داشت:به هرحال این جدیدترین رنکینگی است که در سال 2016 اعلام شده و بر اساس تورنمنت های مختلفی است که بازیکنان شرکت می کنند و همچنین بر اساس امتیازهایی است که مشخص شده و هر تورنمنت امتیاز خودش را دارد و برخی تورنمنت ها از امتیازهای بالایی برخودارند و برخی نیز از امتیازهای پایین. 


پوشیب  در پایان خاطرنشان شد:در 2 مرحله از رقابت های کاراته وان ، توانستم شرکت کنم و بر همین اساس در این رده بندی رتبه سوم را کسب کردم و به طور حتم اگر مسابقات بیشتری شرکت می کردم امتیازم بیشتر می شد و رده بالاتری را کسب می کردم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار