اهداف توسعه‎ای صنعت نفت با جدیت دنبال می‎شود

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شعار خود را حرکت در مسیر توسعه اعلام کرد و گفت: با تمام توان در مسیر اهداف توسعه‌ای صنعت نفت پیش خواهیم رفت.

اهداف توسعه‎ای صنعت نفت با جدیت دنبال می‎شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کاردر در مراسم معارفه خود و تودیع مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران که صبح امروز با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و شرکت های زیرمجموعه در سالن کنفرانس شهید بهشتی در ساختمان اصلی وزارت نفت برگزار شد، از حسن ظن وزیر نفت بابت انتصاب وی به سمت مدیرعاملی مجموعه نفت قدردانی کرد و گفت: هر چند از نظر جسمی ناتوانم اما از نظر روحی با آمادگی کامل آمده ام تا حرکت توسعه صنعت نفت را با شتاب بیشتری پیش ببرم.

کاردر با بیان اینکه برای توسعه آمده ام، گفت: همکاران باید با دل کار کنند و هدفشان توسعه باشد. اگر حرکت نکنیم کشور نیز حرکت نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان زیادی در کشور هم اکنون بیکار هستند، گفت: صنعت نفت در این زمینه می تواند نقش محوری داشته یاشد.

کاردر اظهار امیدواری کرد که در ادامه راه جدید بتواند اهداف توسعه ای صنعت نفت را به سر منزل مقصود برساند.    

وی از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی، شرکت نفت فلات قاره، شرکت نفت و گاز پارس و سایر شرکت ها به منظور کمک به تحقق اهداف صنعت نفت قدردانی کرد و گفت: با کمک جوادی و سایر همکاران با تمام تلاش در مسیر توسعه پیش می رویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار