بندرعباس؛

پیشرفت 25 درصدی نخستین شناور مسافری کشور در قشم

ساخت نخستین شناور مسافری (کاتاماران) کشور در قشم تا کنون 25 درصد پیشرفت کاری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،قائم مقام شرکت کشتی‎سازی مدکندالوی قشم گفت: برای ساخت این شناور 7 میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.
رضا الماسی افزود: این شناور آلومینیومی با ظرفیت 158 نفر و به طول 26 متر مجهز به پیشرفته‎ترین تجهیزات ایمنی و ناوبری است.
وی افزود: این شناور با ظرفیت 143 نفر کلاس عادی و 15 نفر کلاس تجاری در دو طبقه ساخته می‎شود و  طراحی و دکوراسیون داخلی آن منحصر به فرد  است.
قائم مقام شرکت کشتی‎سازی مدکندالوی قشم گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده این کشتی تا قبل از پایان سال تحویل داده می شود.
الماسی با بیان اینکه این کشتی به سفارش سرمایه گذار بوشهری در حال ساخت است افزود: این شناور در آبهای خلیج فارس و بین بوشهر -خارک و ماهشهر استفاده می شود.
وی گفت: با توجه به ظرفیت و طراحی منحصر به فرد این شناور مسافری، در حال انعقاد قرارداد با تعاونی قایقداران قشم برای ساخت سه فروند از این نوع شناور هستیم که از محل کمیته وجوه سازمان بنادر ساخته خواهند شد.
شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم با هدف تولید و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس ، آلومینیومی و فولادی در سال 1385 در جزیره قشم ، منطقه کندآلو تأسیس شد.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.