اهواز؛

مسابقات مینی‌بسکتبال خوزستان از دوم تیرماه آغاز می شود

رقابت های قهرمانی مینی بسکتبال باشگاه های خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگا ه خبرنگاران جوان، از اهواز ،شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان  اظهار کرد: این مسابقات با هدف توجه به بسکتبال پایه و ایجاد فرصت لازم جهت حضور بازیکنان مستعد در عرصه مسابقات و همچنین شناسایی بازیکنان توانمند جهت حضور در تیم منتخب استان برگزار می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: دور مقدماتی این رقابت ها با حضور بیش از 140 بازیکن در قالب 12 تیم در سه گروه از روز چهارشنبه (دوم تیرماه) در شهرستان های دزفول، آبادان و ماهشهر آغاز خواهد شد.
 
رییس هیات بسکتبال خوزستان عنوان کرد: بر این اساس، در گروه اول این مسابقات که به میزبانی پالایش نفت آبادان برگزار خواهد شد، تیم های پالایش نفت آبادان، هیات بسکتبال خرمشهر، هیات بسکتبال ایذه و هیات بسکتبال دزفول ب، حضور دارند.
 
وی افزود: در گروه دوم نیز که به میزبانی هیات بسکتبال دزفول، قهرمان سال گذشته این مسابقات برگزار خواهد شد، تیم های هیات بسکتبال دزفول الف، اکسین رامهرمز، هیات بسکتبال اهواز و شهرداری چمران رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
 
پرنیاک بیان کرد: در گروه سوم این مسابقات پتروشیمی بندرامام به عنوان میزبان، پذیرای تیم های هیات بسکتبال شوشتر، شاهین دزفول، و ارکان اهواز خواهد بود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این مرحله از مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ض
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار