دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس:

وزارت ارشاد موضوع عفاف و حجاب را به شدت پیگیری می‌کند

خوشبختانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع عفاف و حجاب را به شدت پیگیری می کند و نمایشگاه قرآن خاستگاه فعالیت های عفاف و حجاب بوده است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در این مراسم حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اظهار داشت: مقدمات این طرح از سال گذشته انجام شد و خوشبختانه در قانون بودجه سال 95 وارد شد و برای اولین بار در برنامه کوتاه مدت موضوع عفاف و حجاب پرداخته شد.

وی ادامه داد: این طرح بر اساس آموزه های دینی انجام شده است و باید آداب آن در تمام لحظات زندگی باشد. یکی  از این لحظات هنگام نماز است. در بسیاری از اماکن مذهبی همچون امامزاده ها و مساجد چادرها مستهلک و خراب بودند، با توجه به این امر این طرح با بودجه شخصی و اجرای آن به این ترتیب است که موسسه مذهبی می تواند چادرهای مستهلک خود را به موسسه طلوع دهد و با پرداخت مبلغ 12 هزار و 500 تومان که قیمت تولید آن است چادری نو با کیفیت مناسبت دریافت کنند.

قبادی تصریح کرد: این چادر کاملاً ایرانی طراحی شده است. امیدوار هستیم شاهد ترویج لباس پاک پاکیزه در جامعه باشیم. خوشبختانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع عفاف و حجاب را به شدت پیگیری می کند و نمایشگاه قرآن خاستگاه فعالیت های عفاف و حجاب بوده است. امید داریم که جوانان جامعه ما از این طرح اسقبال کنند  
 
در ادامه علی اصغر کاراندیش معاون سرمایه انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی کوتاه اظهار داشت: عفاف و حجاب یکی از مسائل مهم و دینی ما است خوشخبتانه تا کنون 64 نمایشگاه عفاف و حجاب به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شده جای بسی خوشحالی است که مردم از استقبال خوبی کردند. 
 
در پایان این مراسم به صورت نمادین از این طرح رونمایی شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
دوستان گشت ارشاد هم برا ایناس یا قضیش فرق داره؟
آخرین اخبار