آقای برانکو حواست به پرسپولیس هست؟

کاش یک نفر دلش به حال پرسپولیس می سوخت

سرخپوشان پایتخت در بازار نقل و انتقالات نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و باید سرمربی پرسپولیس تمرکز بیشتری در این امر داشته باشد.

کاش یک نفر دلش به حال پرسپولیس می سوختبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فوتبال ایران پر هیاهو ترین روز های خود را سپری می کند . به هر سایت یا روزنامه ای که رجوع می کنی بازار نقل و انتقالات داغ داغ است و شایعات پیرامون باشگاه ها و بازیکنان بیداد می کند که همین شایعات برای برخی بازیکنان و دلال ها خیلی هم بد نیست چراکه باعث می شود آنها با سوار شدن بر موجی که شایعات ایجاد می کند پول هنگفتی را به جیب بزنند که نمونه بارز آن انتقال کاوه رضایی به استقلال است که شنیده ها حکایت ار آن دارد با بازار گرمی برای تیم آبی پوش پایتخت و مذاکره سوری با پرسپولیس قیمت خود را به 5/1 میلیارد رساند. به این نکته اشاره کردیم تا بدانید در فوتبال ما چه می گذرد . 

بحث اصلی ما در رابطه با باشگاه پرسپولیس است و قصد داریم به نقد عملکرد برانکو و طاهری در این فصل بپردازیم . برانکو به واسطه بازی های خوب تیمش در فصل قبل حسابی برای خود حاشیه امنیت ایجاد کرده و این روزها حرف اول و آخر را می زند و طاهری و دیگران هم تسلیم او شده اند. جناب پروفسور برای لیگ بعدی خانه تکانی اساسی در تیمش ایجاد کرده و به بهانه جوانگرایی قلم قرمز روی خط خیلی ازجمله بنگری کشید که حسابی بین هواداران محبوب بود. باشگاه هم به بهانه این که انتخاب بازیکن حق مسلم مربی است اعتراضی نکرد در صورتی که همین بنگر سال گذشته یکی از بهترین های پرسپولیس بودو قطعا در لیگ پیش رو هم یکی از بهترین های تیم قلعه نوعی خواهد شد. 

آقای برانکو روی نام اومانیایی خط قرمز کشید که تجربه بالایی در بازی های ملی داشت و جام جهانی را تجربه کرده بود و او را هم نخواست به بهانه این که ماریچ کروات از او بهتر است . چه بسا اگر به مایکل هم به اندازه ماریچ فرصت می دادند امروز باید نازش را می کشیدند. 

جناب برانکو تاریخ حافظه خوبی دارد و هرگز فراموش نمی کند که اگر تیم شما در فصل قبل سید جلال حسینی و محمد نوری و یا پیام صادقیان اصلاح شده و یک گلر مطمئن را داشت قطعا قهرمان لیگ می شد. ولی این اتفاق صورت نگرفت چون شما سید جلالی را که امروز جذب کردید سال گذشته نخواستید. نبود یک پلی میکر طراح به وضوح در تیم شما دیده می شد ولی انگار شما نمی دیدید. این روز ها مدام می شنویم که قصد دارید دو بلزیکن خارجی جذب کنید. 

که باز هم به شما ثابت می کنیم شما در این راه هم موفق نبودید. ماریچ-لوبانف و مهاجم هندوراسی را شخص خود شما پسندیدید. لوبانف که نشان داد به هیچ وجه مطمئن نیست ونمی توان به عنوان گلر یک روی او حساب کرد و حتی زمزمه های فسخ قرار داد او هم شنیده می شود . بنگستون هم اولین بازیکنی بود که اعلام کردی او را نمی خواهید پس مربی که از بین 3 بازیکن در عرض نیم فصل دو بازیکن را در لیست فروش قرار می دهد خیلی نمی توان به خرید های بعدی اش هم اعتماد کرد .

 اهالی فوتبال به این نکته اذعان دارند که کی روش مربی لج باز ی است و به خاطر سربلند شدن در برابر انتقاد ها منافع یک کشور را هم زیر پا می گذارد ولی آقای برانکو شما هم دست کمی از ایشان ندارید هااا؟
سید جلال همان بازیکنی بود که او را نخواستید ولی امسال او را جذب کردید. او نسبت به سال گذشته چه تغییری کرده ؟آیا جوان تر شده؟ سبک بازیش تغییر کرده ؟ ارزان تر شده ؟ 

 آقای برانکو هم سال گذشته اشتباه کردید که او را نخواستید و هم امسال که در این بازار پر هیاهو عذر بنگر را خواستید و به کنعانی زادگان دل خوش کردید. 

بنگر – نوری و پیام صادقیان سه بازیکنی بودند که حاضر بودند به هر قیمتی پرسپولیسی شوند ولی شما گفتید که نیازی ندارید تا هر سه به تبریز بروند . و شک نکنید در همین لیگ که چند وقت دیگر شروع می شود هر سه ستاره های تیم خود خواهند شد و پرسپولیس باید حسرت آنها را بخورد . همان طوری که سال گذشته حسرت خیلی ها را خوردیم. 

آقای برانکو این جا پرسپولیس است ، هوادارش نمی تواند خیلی چیز هایی که برای دیگران مهم نیست را بپذیرد. شکست در عدم جذب کنعانی زادگان و کاوه رضایی برای هوادار پرسپولیس کمتر از شکست در دربی نیست. منصوریان خود بازیکن جذب می کند ولی شما همه چیز را به طاهری و ترکاشوند سپرده اید که چه بسا اگر هدایتی نبود امیری هم الان در اردوگاه رقیب بود . 

جناب برانکو شما جام قهرمانی فصل قبل را به هواداران بدهکارید. بدهی به این خاطر که اگر در فصل نقل و انتقالات فصل قبل کمی باهوش تر عمل می کردید پرسپولیس قهرمان لیگ می شد. ولی متاسفانه از دست رفت . چه خوب بود از شکست فصل قبل درس مس گرفتیم و امسال جبران می کردیو ولی افسوس که شما این فصل هم راهی را می روید که فصل قبل رفتید. تیم روز های حساسی را سپری می کند و فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهد .
در بحپ فنی کسی نمی تواند به شما خرده بگیرد چون شما کار خود را به خوبی بلدید. ولی آقای پروفسور سابقه نشان داده در جریان نقل و انتقالات خیلی نمی توان روی شما حساب کرد . چند نفری در فوتبال ایران هستند که به خاطر محبوبیتشان دست روی هر بازیکنی بگذارند آنها نمی توانند نه بگویند. 

امیر قلعه نویی-  علی دایی- علی منصوریان و علی پروین از جمله همین ها هستند وهمین برگ برنده منصوریان باعث شده ایشان شخصا دست به کار شود و گوی سبقت را از شما ببرد. و مخلص کلام این که کاش یک نفر بفهمد هوادار نگران است کاش یک نفر پیدا شود و به جای وعده دادن که خبر های خوب در راه است خبر خوب بدهد .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
کاملا درسته و فاتحه این پرسپولیس رو با لجبازی جدید کیروش باید خواند هرگز یادم نمیره که قهرمانی رو کیروش با دادن مشاوره به منصوریان تو بازی پرسپولیس نفت از ما گرفت

اقای برانکو به نظرم میشی مثل افشین قطبی سال دوم دقیقا تو وسط نیم فصل اول به شکل خفت باری از پرسپولیس رفت فقط اون تونسته بود سال قبل جام بیاره شما نه

به نظرم هر چه سریعتر باید پرسپولیسو تر ک کنی

خنده دار به نظرم میاد ولی اینده ترسناکی رسم شده - کیروش و منصوریان ها شما رو بد زمین خواهد زد ریش و قیچی هر دو دست کیروشه اوئ قصد نابودی کرده .....................کار بلد و حرفه ایی شما سادلوحانه بازی رو همین اول فصل باختید

بهت ثابت میشه ایرانکو برانکویچ عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
آی گل گفتی حرف دل منو زدی...پرسپولیس نوری با غیرت رو میخواد نه امثال کاوه پولکی رو...پرسپولیس بنگر باغیرت میخواد نه کنعانی که میگه من از ملوان امدم استقلال در صورتی خودش و همه میدونن از پرسپولیس چهره شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
من دلم برای پرسپولیس میسوزه.چون به قول مرد هزار چهره مهران مدیری،این تیم یه تیم اشتباهیه.سالهاست که اشتباهیه.از روز اول تاسیس اشتباهی بوده.همونطور که آخر سریال مرد هزار چهره،دل همه به حال شرسچی اشتباهی سوخت،همه دلشون به حال پرسپولیس اشتباهی میسوزه.این تیم باید تو لیگ محلات بازی کنه.اشتباهی وارد فوتبال ما شده.جمعش کنید بره پی کارش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
عباس هستم یک نویسنده وکارگردان هرچندبافوتبال وتحلیلش بزرگ شدم.ما هواداران نگران نیستیم چون همین مربی سال قبل بابازیکنان ناشناخته به جایگاه درستی رسید وچیزی که باعث عدم قهرمانی شد مسله داوری بود نه یارگیری ...........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
دمت گرم حرف دل مارا زدی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
...................................
آخرین اخبار