طرح خرید خدمات آموزشی کمک به ارتقای کیفیت آموزش و پرورش

رییس سازمان مدارس غیردولتی گفت: طرح خرید خدمات آموزشی کمکی برای ارتقای کیفیت عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس است.

مرضیه گرد رییس سازمان مدارس غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزئیات طرح خرید خدمات آموزشی و تأمین نیروی انسانی برای مدارس گفت: از سال تحصیلی 94 – 93طرح بسته حمایتی انجام شده که تا 94نیز ادامه داشت که متاسفانه براساس دستور مجلس طرح متوقف شد. 

وی ادامه داد: بحث خرید خدمات آموزشی طبق مصوبه مجلس بوده و جزو روش‌هایی است که اگر موسسان صندلی های خالی داشته باشند و آموزش و پرورش نیز با کمبود نیروی انسانی یا تراکم دانش آموزان مواجه باشد از این طرح استفاده می شود. 


گرد اظهار کرد: این قرارداد آموزش و پرورش و مؤسسات طبق قانون و ماده 12 تأسیس مدارس غیردولتی بوده و نظرات کارشناسی برای اخذ شهریه لحاظ می‌شود.

وی عنوان کرد: امسال در نظر داریم پس از ساماندهی نیروی انسانی چنانچه باز هم کمبود نیرو در آموزش و پرورش وجود داشت با استفاده از طرح خرید خدمات آموزشی این خلا پر شود.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی بیان کرد: اجرای این طرح در مدارس نقاط دور بسیار مثبت ارزیابی شده و با وجودی که پیش از اجرای آن مشکل جذب نیرو در این مدارس وجود داشت اما پس از اجرای طرح خرید خدمات کیفیت آموزشی قابل قبول برای خانواده ها بود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار