جام ملت‌های اروپا مرحله گروهی/

پخش زنده بازی اسلواکی و انگلیس یورو 2016

دو تیم اسلواکی و انگلیس، امروز در دیداری حساس در سومین دور از مرحله گروهی یورو به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ پخش زنده این بازی را می‌توانید از اینجا دنبال کنید.

به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر دو تیم شانس خوبی برای صعود دارند و رقابت سختی بین آنها در دیدار امشب وجود خواهد داشت.

پخش زنده بازی اسلواکی و انگلیس یورو 2016

اسلواکی در دیدار اول خود مقابل ولز با وجود عملکرد خوبی که در میدان داشتند،‌ 1-0 شکست خوردند ولی در دیدار دوم مقابل روسیه موفق شدند به پیروزی دست پیدا کنند و در حال حاضر در رده سوم جدول گروه قرار گرفته‌اند. آنها شانس خوبی برای صعود به عنوان تیم سوم، دوم و حتی اول دارند ولی احتمال قرار گرفتن آنها در قعر جدول با شکست در دیدار امروز و پیروزی روسیه مقابل ولز وجود دارد. دو تیم تا به حال 3 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که هر 3 دیدار با برتری انگلیس به پایان رسیده است. آخرین تقابل آنها به سال 2009 باز می‌گردد، جایی که سه شیرها در یک دیدار دوستانه با 4 گل حریف خود را در هم کوبیدند.

پخش زنده بازی اسلواکی و انگلیس یورو 2016

شاگردان روی هاجسون که بهترین تیم مرحله مقدماتی رقابت‌ها لقب گرفتند، شروع خوبی در یورو نداشتند و مقابل روسیه با تساوی 1-1 متوقف شدند. با این حال پیروزی در دیدار دوم مقابل ولز آنها را به صدر جدول گروه رساند و حالا کسب یک پیروزی می‌تواند صعود آنها را به عنوان صدرنشین قطعی کند. هاجسون تیم جوان و با انگیزه‌ای را راهی رقابت‌ها کرده و انتظارات از سه شیرها بسیار بالاست. باید دید آیا آنها می‌توانند امسال بر خلاف رقابت‌های سال‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده و تا مقاطع بالا صعود کنند یا مثل همیشه، در دور حذفی از رقابت‌ها کنار خواهند رفت. انتظار می‌رود در دیدار امروز، جیمی واردی و دنیل استوریج که در دو دیدار گذشته کار را از روی نیمکت آغاز کردند و زننده دو گل انگلیس مقابل ولز بودند، در خط حمله به میدان بروند.

ساعت ۲۳:۳۰ استادیوم جئوفروی گویچارد شهر سن اتین

شبکه سه

با کلیک بر روی لینک زیر این بازی را به صورت زنده مشاهده کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار