کرمان؛

اطعام 300 هزار مددجوی کرمانی

سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، از اطعام بیش از 100 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد استان با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی طاهری با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان یکی از طرح های مهمی است که هرسال توسط کمیته امداد و با حمایت خیران در ماه مبارک رمضان انجام می شود، گفت: این طرح با هدف افزایش حس نوع‌دوستی و ارتقاء احسان و انقاق در میان مردم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، خیران می توانند کمک های خود را به صورت غذای گرم، سبد کالا و وجه نقد به منظور توزیع بین نیازمندان و ایتام تحویل کمیته امداد دهند، افزود: شماره حساب 2203136105 بانک تجارت نیز به منظور جمع آوری کمک های نقدی مردم خیر استان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: پارسال در راستای اجرای طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان 177 هزار و 201 نفر از مددجویان و ایتام زیر پوشش کمیته امداد استان با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد و 887 میلیون ریال اطعام و افطاری داده شدند.

انتهای پیامی/

برچسب ها: اطعام ، مددجو ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار