نیویورکر: مشکل دونالد ترامپ، کسی نیست جز خودِ ترامپ

نیویورکر در یادداشتی به رفتار عجیب ترامپ در اخراج رئیس ستاد انتخاباتی اش پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان «نیویورکر» در یادداشتی نوشت: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، فعالیت های انتخاباتی خود را از یک سال گذشته آغاز کرد. رفتار و سخنان او جمهوری خواهان سراسر آمریکا را دلسرد کرده است. بسیاری از جمهوری خواهان اذعان می کنند او یک سیاستمدار حرفه ای نیست و تمایلات برای نامزدی و انتخاب او به شدت کاهش یافته است. تا اینجا ترامپ ثابت کرده است نامزدی جنجالی و پرحاشیه در انتخابات آمریکا است.

در ادامه این مطلب آمده است: خبر اخراج کوری لواندوسکی، رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، روز دوشنبه منتشر شد. این خبر به شدت تعجب آور بود. روز دوشنبه ستاد انتخاباتی ترامپ با انتشار بیانیه ای از زحمات لواندوسکی تشکر کرد. ترامپ با اخراج لواندوسکی مرتکب اشتباه بزرگی شد.

آمار و ارقام نشان می دهد تعداد رأی دهندگان ترامپ رو به کاهش است.

کوری لواندوسکی به تازگی درگیر پرونده "ضرب و جرح" یک خبرنگار زن در ایالت فلوریدا بود؛ اما پلیس فلوریدا اتهامات علیه لواندوسکی را پس گرفت. او در تمامی برنامه های انتخاباتی همراه ترامپ بود و همواره از او حمایت می کرد. 

در انتهای این یادداشت آمده است: ممکن است بخشی از مردم آمریکا با سخنان جنجالی ترامپ و اظهار نظرات نژاد پرستانه اش موافق باشند، اما او باید بداند برای کسب منصب ریاست جمهوری، باید اکثریت مردم آمریکا را با خود همراه کند. ترامپ به جای آنکه جمهوری خواهان را به نفع خود متحد و ستاد انتخاباتی اش را تقویت کند، زبان خود را می چرخاند و با سخنان عجیب و غریب از تعداد حامیان و جمهوری خواهان موافق خود می کاهد. او هیچ فعالیت انتخاباتی مفیدی ندارد. تنها سخنان جنجالی و تفرقه افکنانه وی نقل محافل است. به راستی چه توضیحی برای این رفتار ترامپ وجود دارد؟ مشکل ستاد انتخاباتی ترامپ، کوری لواندوسکی نبود؛ بلکه مشکل خودِ ترامپ است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار