رویترز اعلام کرد:

دو روز مانده به همه‌پرسی، انگلیس همچنان بر لبه چاقو

براساس آخرین نظرسنجی‌ها درصد حمایت‌کنندگان از ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، نظرسنجی‌های روز سه‌شنبه نشان می‌دهد تعداد انگلیسی‌هایی که از ماندن کشورشان در اتحادیه اروپا حمایت می‌کنند، افزایش یافته است. علی‌رغم هشدارهای سیاستمداران، تجار و دیگر گروه‌ها در خصوص پیامدهای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، همه‌پرسی روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.  

اتحادیه اروپا علاوه بر اختلافات درخصوص مهاجرت و آینده حوزه یورو، دومین قدرت اقتصادی بزرگ خود و ثروتمندترین مرکز مالی و یکی از قدرت‌های نظامی برترش را از دست خواهد داد.

«جرج سوروس،» سرمایه‌گذار آمریکایی سه‌شنبه در مقاله‌ای در روزنامه گاردین نوشت خروج انگلیس از اتحادیه ارزش ارز این کشور را بسیار پایین خواهد آورد. تا جاییکه شرایط این کشور حتی از «چهارشنبه سیاه» هم وخیم‌تر خواهد شد.

نظرسنجی‌هایی که از زمان مرگ «جو کاکس،» که در حوزه انتخاباتی خود در شمال انگلیس کشته شد نشان می‌دهند، مردم به سوی ماندن کشورشان در اتحادیه تمایل دارند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد حمایت از عضویت انگلیس در اتحادیه با 5 درصد افزایش به 53 درصد رسیده است. در حالیکه مخالفت با عضویت این کشور در اتحادیه با 3 درصد کاهش به 46 درصد رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار