بازیگر نمایش «مجلس ضربت خوردن» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لبه تیغ قرار گرفتم/ استقبال خوبی از کار شده است

مواجهه با زمان حال و گذشته به نوعی کار بازیگر را سخت تر کرده و احساس می کنم لبه تیغ قرار گرفتم.

لبه تیغ قرار گرفتم/ استقبال خوبی از کار شده است
رضا مولایی بازیگر نمایش «مجلس ضربت خوردن» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن اشاره به نقشش اظهار داشت: من نقش اعرابی را در این نمایش بازی می‌کنم البته نمایش به نوعی در زمان حال و گذشته بر می‌گردد و یک بخش قصه به زمان شهادت امام علی  علیه السلام و یک بخش دیگر به زمان حال برمی گردد.
 
وی ادامه داد:  بخشی از قصه که به زمان حال بر می‌گردد، درباره گروه نمایشی  است که در تکاپوی اجرای تئاتر هستند. همچنین نقش من هم پر از جزئیات و ریزه‌کاری بوده؛  البته کار به گونه ای است که بازیگر باید جزء به جزء با متن پیش برود.
 
 مولایی افزود: این تفاوت زمان از گذشته و آینده بازی بازیگر را سخت می کند. به نوعی لبه تیغ قرار گرفتم و این مرز بین گذشته و حال باید از طرف بازیگر به درستی دربیاید.
 
وی گفت: تقریبا نزدیک به دو ماه این کار را تمرین کردیم و هنوز در حال اجرا به جزئیات نقشم می‌رسم؛ چراکه پرداختن به این جنس بازی کار سختی است.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از این کار بیان کرد: با وجود اینکه دو شب از اجرای این اثر گذشته استقبال خوبی از کار شده و حتی بازخوردها هم رضایت بخش بوده و وقتی با مخاطبان و مردم صحبت می کنم، از کار رضایت دارند.

گفتنی است؛ در نمایش «مجلس ضربت خوردن» به کارگردانی محمد رحمانیان، امیر جعفری، اشکان خطیبی، سینا رازانی، رضا مولایی ، مهتاب نصیر پور ایفای نقش می‌کنند.

همچنین عبدالله اسکندری (طراح گریم)، اشکان خطیبی (مشاور کارگردان و مجری طرح)،‌ فردین خلعتبری (موسیقی) و مهدی ساکی (طراح حرکات رزمی) در میان عوامل این نمایش حضور دارند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.