در واکنش به سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم؛

ادعای نخست وزیر بحرین: نمی توان در برابر افرادی که وابسته به خارج هستند، سکوت کرد

نخست وزیر بحرین در واکنش به سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم مدعی شد نمی توان در برابر افراد وابسته به خارج سکوت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الخلیج امارات،  در حالی که اعتراضات به سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین بالا گرفته است، "خلیفه بن سلمان آل خلیفه،" نخست وزیر این کشور مدعی شد نمی توان در برابر افرادی که از لحاظ سیاسی و فکری به خارج وابسته هستند، سکوت کرد.

وی روز گذشته در سخنانی در نشستی کاری که با نمایندگان ریاست هیئت وزیران، وزیر خارجه، وزیر اطلاع رسانی و شماری از مسئولان داشت، مدعی شد: اقدامات دولت در خصوص بستن هرگونه شکاف که راه را در برابر مداخلات خارجی با هدف ایجاد هرج و مرج و تروریسم باز می کند، در جهت کارهایی است که تمامی دولت ها در صورت مواجه شدن با آنچه بحرین با آن روبروست، انجام می دهند.

وی با اشاره تلویحی به اظهارات مقامات کشورمان مدعی شد: بحرین با خطر تروریستی بزرگی روبروست که نمی توان آن را نادیده گرفت؛ چرا که این خطر از محوطه محلی به سطح منطقه ای کشیده شده است.

اظهارات مقامات رژیم آل خلیفه در خصوص سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم در حالی مطرح می شود که اعتراض ها در داخل و خارج از این کشور به این اقدام غیرقانونی افزایش یافته است.


انتهای پیام/
   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۳ تير ۱۳۹۵
بن سلمان تمامی رفتار و امور شما وابسته بخارج است حتی نوع خوابیدنتون مردک می فهمی چه میگی جمعیت انبوه داخل بحرین که مفلد و حامی شیخ عیسی قاسم هشتندخارجی هستند و تنها تو و عده قلیل دولتمردان غاصب داخلی هستید عوافب گفتار و رفتارتو بسنج و حرف بزن
آخرین اخبار