برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم در امامزاده اهل ابن علی (ع)

محفل انس با قرآن کریم و مراسم مولودی خوانی در آستان مقدس امامزاده اهل ابن علی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محافل انس با قرآن سبب ایجاد نورانیت دل و صیقل جان می شود و به همین منظور مقام معظم رهبری همیشه تاکید بسیاری بر اجرای محافل انس با قرآن کریم در همه ایام سال به خصوص در ماه مبارک رمضان داشته اند.
 
به مناسبت میلاد کریم اهل امام حسن مجتبی(ع) در آستان مقدس امامزاده اهل ابن علی که از نوادگان امام مجتبی (ع) است مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین المللی و اجرای تواشیح به وسیله گروه ثواقب انجام شد .
 
اهالی و مردم مومن و شهید پرور با حضور در این مجلس نورانی ضمن قرائت قرآن کریم و نورانی شدن چشم دلهایشان در مراسم مولودی خوانی کریم اهل بیت شرکت کردند و تولد خوش یمن و مبارک ایشان را به امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) تبریک و تهنیت گفتند.
 
اهالی این آستان مقدس به صورت خودجوش و داوطلبانه سفره های افطاری شرکت کنندگان را آماده کرده و سعی در برگزاری یک ضیافت اسلامی در شان کریم اهل بیت (ع) بودند.
 
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این مراسم تاکید بسیاری در برگزاری مراسم‌های مختلف قرآنی و آموزش قرائت آن داشتند.
 
بر اساس این گزارش مراسم مولودی خوانی کریم اهل بیت (ع) و محفل نورانی انس با قرآن کریم در آستان مقدس امام اهل بن علی (ع)  انجام شد.
 
گفتنی است؛ در این مراسم حجت الاسلام ادیب یزدی با ایراد سخنانی از تاثیر ارزشمند تلاوت قرآن در زندگی های فردی و حل شدن مشکلات مادی و جسمانی داشتند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار