قم؛

خنداندن هنری بی مرز است

خندوانه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوانه در هر قسمت با چهره‌های سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و ... در مورد خنده و شادی گفت و گو می‌کند.

برنامه ای که شعارش شاد کردن دل هاست. ˈ رامبد جوان هستم ،اینجا خندوانه استˈ.

ایده اولیه خندوانه از خود جناب جوان بوده است چون موضوع ˈخنده ˈ همیشه برایش با اهمیت بوده  و سعی کرده  فضای شادی را برای ببینده ایجاد کند.

در برنامه خندوانه از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامهٔ پایانیِ هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه،  نیما شعبان نژاد و جناب خان نقش آفرینی می‌کنند.

خنداننده برتر مسابقه‌ای بود که در سال ۱۳۹۴ از خندوانه پخش شد. این مسابقه با محوریت استندآپ کمدی میان ۱۶ کمدین و به صورت حذفی، با رای مردم برگزار می‌شد.

در فصل سوم برای اولین بار دکور برنامه با مواد بازیافتی ساخته شده است، و  بخشی تحت عنوان لبآهنگ به برنامه اضافه شده است که در این بخش بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و افراد مشهور با حضور در برنامهٔ خندوانه باید در مسابقه‌ای تحت عنوان لباهنگ شرکت کنند که در آن با پخش یک موزیک شرکت کنندگان باید بر روی موزیک لب بزنند و بینندگان به بهترین لباهنگ رای دهند. لباهنگ به صورت سه مرحله‌ای برگزار می‌شود و در انتها ۳ نفر به فینال مسابقات راه خواهند یافت.

فصل اول این برنامه از ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ شروع و در ۳ آبان ۱۳۹۳ پایان یافت و فصل دوم آن از ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ به روی آنتن رفت و در ۲۱ مهر ۱۳۹۴ پایان یافت و فصل سوم آن از ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ شروع شد.

خندوانه هرشب ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.