تمدید مهلت ثبت نام رساله های دکتری در صندوق حمایت از پژوهشگران

مدیر صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران معاونت علمی و فناوری گفت : دانشجویان مقطع دکتری تا پایان 15 تیر ماه مهلت دارند تا رساله های خود را برای تحت حمایت قرار گرفتن این صندوق ارسال کنند.

 نصرت الله ضرغام مدیر صندوق حمایت هاز پژوهشگران و نوآوران معاونت علمی و فناوری  در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حمایت این صندوق از طرح ها و پایان نامه های کاربردی مقطع دکتری اظهار داشت: زمان  فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری با ایام امتحانات مواجه است و بنا به درخواست متعدد دانشجویان ارسال مدارک دانشگاهی در جهت حمایت از رساله های دکتری تمدید شد.

وی ادامه داد: دانشجویان مقطع دکتری می توانند ، تا 15 تیرماه 95 طرح‌های خود را به همراه فرم ثبت نام به آدرس این صندوق ارسال کنند. 

مدیر صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران معاونت علمی و فناوری در خصوص  مدارک ارسالی به این صندوق گفت: فرم تاییدیه دانشگاه، ریز نمرات و گواهی قبولی در آزمون جامع باید در سربرگ دانشگاه و به صورت اسکن شده به همراه فرم ثبت نام و پیشنهاد طرح به آدرس ایمیل این صندوق ارسال شود.

ضرغام یاد آور شد: طرح  حمایت از پژوهشگران در صورت تایید و دارا بودن شرایط لازم مورد حمایت قرار می‌گیرد، طرح‌های ارسالی بعد از انتشار فراخوان دسته بندی شده و هر طرح با توجه به موضوع در کارگروه مربوط به آن بررسی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار