واکنش مسئولین نسبت به واژگونی اتوبوس حامل سربازان+ اینستاپست

برخی از مسئولین کشور در صفحات اینستاگرام خود نسبت به فوت 19 سرباز در پی حادثه اخیر واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حادثه ای که  در ساعت ۱:۲۰ بامداد چهارشنبه در محور سیرجان  - نی‌ریز رخ داد، یک دستگاه اتوبوس از مسیر خود خارج و به دره سقوط کرد و منجر به کشته شدن 19 سرباز وظیفه بر اثر واژگونی اتوبوس جان باختند. برخی از مسئولین کشور در صفحات  اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.


علی لاریجانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم
ضایعه جانگداز  واژگونی دو اتوبوس که منجر به جان باختن 19 نفر و مصدومیت جمعی از جوانان برومند و سربازان وطن گردید،موجب تأسف و تأثر فراوان شد.
اینجانب ضمن آرزوی شفای عاجل برای مصدومین و عرض تسلیت این مصیبت جانکاه به ملت شریف ایران و خانواده های درگذشتگان برای آنان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.
علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی

واکنش مسئولین نسبت به واژگونی اتوبوس حامل سربازان+ اینستاپست


محسن رضایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: نوزده تن از برادرانم از ميان ما رفتند
سرباز مقدس ترين واژه در ادبيات دفاع از وطن و دين و ارزشهاست كما اينكه علي بن ابیطالب را سرباز وفادار اسلام مي ناميم. متاسفانه در اخبار دیدم كه نوزده تن از سربازان ايران اسلامي در يك سانحه رانندگي از میان ما رفتند.
در این ماه پر از رحمت الهی از همه ملت وفادار ايران مي خواهم با یکدیگر براي آنها فاتحه اي همراه با طلب مغفرت از درگاه الهي داشته باشیم و از مسئولان مي خواهم عوامل اين حادثه را شناسایی و مجازات کنند.


تسلیت


حسین جابری انصاری نوشت: بنام خدای صابران یاد و خاطره سربازان پادگان صفر پنج ارتش در کرمان گرامی باد که بامداد چهارشنبه دوم تیر نود و پنج در حادثه واژگونی اتوبوس حامل آنها، مرگی سرخ را تجربه کردند تا بار دیگر غیر ایمن بودن جاده ها و وسائل حمل و نقل و نحوه رانندگی ما را یادآوری کنند. 
خداوندا این قربانیان خونین بال را متنعم به نعمات بهشت خود و خانواده های عزادارشان را صبری در اندازه این مصیبت بزرگ عنایت فرما. بمنک و کرمک


تسلیت

حمید ابوطالبی نوشت: سرباز،تجسم انسانيت است كه باعشق به وطن واميدبه آينده گام برمي دارد؛"عروج عشق واميد"درجاده ني ريز،برملت شريف ايران وخانواده هايشان تسليت باد.




تسلیت


حجت الاسلام سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خبر تلخى است. درگذشت جمعى از برادرانمان كه براى عزت و سربلندى كشور عزيزمان در حال گذارندن خدمت وظيفه بودند، در اثر تصادف. با بازماندگانشان صميمانه هم دردى مى كنم و به ايشان و همرزمان و فرماندهانشان تسليت مى گويم و براى درگذشتگان در اين ماه مبارك غفران خداى سبحان را مسئلت دارم.


واکنش مسئولین نسبت به واژگونی اتوبوس حامل سربازان+ اینستاپست


محمد باقر قالیباف نوشت: پركشيدن ١٩ سرباز وطن از بين ما، حادثه تلخي است. اين جوانان حافظان اين آب و خاك و اعتقاد بودند. اميدوارم اگر قصوري در اين حادثه هست، با جديت با آن برخورد شود. آنها حافظان ما بودند، حافظ ياد و نامشان باشيم. 
به خانواده داغدار اين عزيزان تسليت عرض ميكنم و برايشان از خداوند متعال صبر و اجر خواهانم.

۹۵/۴/۳


واکنش مسئولین نسبت به واژگونی اتوبوس حامل سربازان+ اینستاپست



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پس وزیر راه چی؟
آخرین اخبار