اشک‌های بی‌پایان پرستو صالحی در «ماه عسل»/ خانم بازیگر از اعتیاد پدرش گفت + فیلم و تصاویر

«ماه عسل» امشب میزبان بازیگری بود که از رازهای زندگی خود گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان95، در لحظات منتهی به افطار برنامه «ماه عسل» پنجره‌ی خود را مقابل چشمان مشتاقان خود گشود.بعد از پخش دعای فرج و تیتراژ ابتدایی علیخانی ضمن قبولی طاعات و قدردانی از مخاطبان آنها را به دیدن پشت صحنه برنامه دیروز دعوت کرد.

اشک‌های بی‌پایان پرستو صالحی در «ماه عسل»/  خانم بازیگر از اعتیاد پدرش گفت + فیلم و تصاویر

احسان عليخاني در واكنش به حادثه تلخي كه براي جوانان سرباز إيراني در جاده سيرجان رخ داد گفت: بايد تسليت بگوييم به خانواده هاي بچه هايي كه مادر و پدرانشان چشم انتظار برگشتشان بودند اما اين اتفاق رخ داد. آنها در حالي دچارِ اين حادثه شدند كه هنوز خاك، پوتين هايشان را هم نگرفته بود و متاسفانه از دستشان داديم. من از طرف خودم ، رفقام و همه همكارانم تسليت ميگويم اين اتفاق را و از خداوند براي بازمانده هاي آنها صبر ميخواهيم.

ماجراهاي جاده ها هم كه خيلي تكراري شده و بايد اينقدر آن را تكرار كنيم تا فكري به حالش شود و شاهد ايم فاجعه هاي تلخ نباشيم.
بيشتر مراقب رانندگي مان باشيم چون حتي اگر ما شوماخر باشيم ماشين كناري ممكن است سياساكتي باشد!

علیخانی ضمن دعوت مهمان امروز امیر صالحی از مخاطبان خواست تا ثانیه های آخر قضاوت نکنید و فقط امروز شنونده باشید.

امیر صالحی گفت: بچه شرق تهران هستم. متولد 53 پدرم تکنسین ارتش است. خیلی مظلوم بودم و شیطنتی نداشتم.

اشک‌های بی‌پایان پرستو صالحی در «ماه عسل»/  خانم بازیگر از اعتیاد پدرش گفت + فیلم و تصاویر

در ادامه خواهر امیر که پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه حاضر شد.
 
پرستو صالحی ادامه داد: همه چیز در خانواده خوب بود. اسباب بازی هایی داشتیم که همه فامیل حسرت آن را داشتند و هیچ مشکلی نداشتیم. کودکی دلچسبی بود و امیر راست میگه من شیطنت زیادی داشتم حتی به جای آب نفت خوردم.

امیر گفت: خانواده پدری فرهنگی بودند و همه نسبت به ما حساسیت داشتند.

علیخانی از بحران خانواده پرسید و پرستو گفت: از یک منقل و دوست‌های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که خوشبختی تموم شد مادرم اولین بار متوجه شد آن موقع من 8 سالم بود.

امیر ادامه داد: از مرکز توجه پدرم دور شدیم. فقط پدرم با دوستان دور هم بودند و بیشتر در مسافرت‌ها این کار انجام میدادن و میگفتند تفریح است.

پرستو اظهار داشت : من برنامه علیرضا رو دیدم. خیلی گریه گردم بعضی وقتها همه چیز داری بهترین امکانات در اختیارش بود. همه به پدرم  توجه داشتند اما کم کم رفتار پدرم تغییر کرد دعواهای پدر و مادر شکستن ظرف‌ها شروع شد.

صالحی از خانواده و مخاطبان خواست که نیومدم که بگم پدرم بد است آمدم بگم که اعتیاد پدرم را از من گرفت.

اشک‌های بی‌پایان پرستو صالحی در «ماه عسل»/  خانم بازیگر از اعتیاد پدرش گفت + فیلم و تصاویر 

در دوران دبستان 11 مدرسه عوض کردم. حتی غیبت‌های فراوانی در حضور از مدرسه داشتم. پدرم در خیلی از مواقع پشیمون میشد.

تمام خانواده همسایه‌ها متوجه شدند و به خاطر سردی رفتار پدرم ازش دور شدم. کارهاشونو نمیفهمیدم ولی با گریه های مادرم از بحران با خبر شدم.

امیر ادامه داد: همه خانواده تلاش برای ترک اعتیاد پدرم کردند جلسه می گذاشتند حتی یک نفر حدود یک ماه در خانه ما بود.

پرستو صالحی عنوان کرد: با توجه به وضع مالی مجبور به فروختن خانه شدیم. حتی سرکار نمیرفتند تا اینکه اخراج شدند و به خاطر همین مشکلات رفتار پدرم خیلی تغییر کرد.

اشک‌های بی‌پایان پرستو صالحی در «ماه عسل»/  خانم بازیگر از اعتیاد پدرش گفت + فیلم و تصاویر

سال های قبل اعتیاد خیلی جرم بود و صاحب خونه که متوجه این موضوع شد با ما برخود میکرد و همین ماجرا ها ادامه داشت تا اینکه پدر ارتشی درس خونده یک تاکسی نارنجی گرفت ی روزی اومد جلوی در مدرسه دنبالم به خاطر اینکه دوستانم متوجه نشوند پدرم معتاد است بهش گفتم برو اومدم خونه دیدم مامانم گفت چرا سوار نشدی از آون موقع اومده داره گریه میکنه به خاطر همین موضوع دو ماه برای ترک اعتیاد به بیمارستان رفت.

امیر در دوران دبیرستان بود به نقاشی ساختمان رفت مادرم تولیدی کار میکرد زمانی که از بیمارستان برگشت  همه چیز خوب بود تا اینکه دوباره شروع کرد نمیدونم این مواد چیه که واقعا ترکش سخته برای امثال علیرضا آرزوی موفقیت دارم که تونستند این کار کنند.

یک روزی به همراه دوستم برای امتحانش رفتم مامانم گفت نرو وقتی برگشتم دیدم عمه ام در خونه را باز کرد و تو حیاط قطره های خون ریخته بود مامانم خونه نبود پدرم خوابیده بود رفتم بیدارش کردم گفتم مامان کجاست  مادرم مثل بوکسور هایی که صورتش داغون میشه شده بود وبعد از این ماجرا که  سال 75 بود پدرم به مدت 13 سال رفت.

در این مدت که من بازیگر شدم فقط یک بار جلوی برج میلاد پدرم را از دور دیدم که آقای دهکردی جلوی من بود گفتم میشه راه برید گفتند چرا؟ گفتم بابام.
 
سیزده سال به واسطه عمه‌هایم از پدرم با خبر بودیم تا اینکه زنگ زدن گفتند پدرم جواب نمیده. من و امیر پشت در خونه پدرم رفتیم امیر در را شکست و رفت داخل. بعد من رفتم دیدم جنازه پدرم افتاده و از شدت درد دستش را گاز گرفته بودو فوت کرده بود. آن زمان از خدا خواستم کاش یک بار دیگر فرصت بهم بده  تا من به پدرم دوباره فرصت بدم اما اینطور نشد.
 
پرستو صالحی  با اشک‌هایی که از چشمش سرازیر شده بود از همه دختر و پسرهایی که شبیه آنها هستند خواست به پدرشآن فرصت بدهند.
 
از خدا طلب بخشش میکنم کاش به عنوان بیمار نگاه میکردم و آن زمانی تلخ تر شد که بعد از مراسم خاکسپاری پدرم رفتیم وسایل خانه‌اش را جمع کنیم یک چمدان پر از مصاحبه های خودم را دیدم و خیلی دلم سوخت.
 
پرستو صالحی در پاسخ به علت دوری سیزده ساله از پدرش گفت: به خاطر ترس از رفتار مادرم و اینکه خیلی عذاب کشیده بودیم به سمت پدرم نرفتیم.
 
 پایان امیر و پرستو صالحی ابراز پشیمانی کردندو گفتند کاش تلاش می‌کردیم وقفت میگذاشتیم و الان این عذاب وجدان همراه ما نبود به خاطر این موضوع ما هیچ وقت سیگار هم نکشیدیم.
 
گزارش از الهام قبادی
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۶ تير ۱۳۹۵
سلام . درود بر شما خانم صالحی . تو با این گفتار تاثیر گذارت نظر من را به دنیا عوض کردی . تو چقدر خوبی . هنوز نتونستم مثالی برای بیان میزان خوبی تو پیدا کنم . دعایت میکنم انشالله خوشبخت بشی و همیشه خداوند متعال نگهدارت باشه . آفرین دختر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
سلام موندم چی بگم اشکهام میخواست جاری شه ولی یک اینکه خانوادم پیشم بود نشد گریه کنم دو اینکه غرور دارم ولی خوشحالم از اینکه خانواده صالحی زندگی سالمی رو دارن و براشون دعا میکنم پیروز باشند.یا علی مولا مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۹۵
امثال خانم صالحي قهرمانان بسياري در كشورمان هستند كه هميشه از جانب هموطنان شريف خودشون مورد سرزنش و تحقير قرار گرفتند و هيچكس شرايط سخت آنها رو نتوانسته متوجه و درك كنه و بلكه هميشه نمك روي زخمشان پاشيدن و هيچ جايي ديده نميشوند و هيچ جايگاهي ندارند. اما به اميد روزي كه ريشه اعتياد از كشورمان ريشه كن شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۶ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی تبریک ميگم به این شجاعت
منم مشکل شما رو داشتم البته در مورد مادرم، زندگی من و شما 70 درصد بهم شبیه هست، مادر من دو سال پیش بعد از تحمل یه دوره سختی وحشتناک بعد از اعتیاد به شیشه، ایست قلبی کرد در حالیکه همه حتی من و برادرم و مادربزرگمون طردش کرده بودند و پدرم هم سالها پیش به رحمت خدا رفته بود.
عزیزم با تمام جملاتت گریه کردم چون شما آیینه زندگی منی و من هم در مورد مادرم عذاب وجدان وحشتناک دارم و از همه بدتر که بعد از دو سال از فوتش هنوز به خانواده همسرم مرگش رو اطلاع ندادیم چون نميشه و جرات گفتن حقایق رو به اونها حتی در ابعاد محدود ندارم.
این شب ها فقط به خاطر کم کاری خودم از خداوند طلب بخشش و برای مادرم طلب آمرزش میکنم
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۶ تير ۱۳۹۵
خیلی تلخ و غم انگیز بود دقیقا مثل حال و روز الان ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۶ تير ۱۳۹۵
پرستو صالحی با شهامتش درس بزرگی به من داد،اینکه از گذشته ام خجالت نکشم و شهامت بیان حقیقت رو در همه حال داشته باشم.

ازت ممنونم شیر زن
خدا پدرت رو رحمت کنه و روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۶ تير ۱۳۹۵
پرستو جون اصلا ناراحت نبا ش شماوخانواده تلا ش کردین برای نجات پدر خودش نخواسته چرا خودتو اذیت می کنی فدات بشم دخترخوب مواظب مادرتون باشین که من اون درک می کنم چی کشیده خدا به همتون سلا متی بده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۶ تير ۱۳۹۵
عالي بود احسان جان، آفرين بر خانواده محترم صالحي. بنده نيز برادري دارم كه همانند پدر خانم صالحي معتاد و حدودا 10 سال خانه نشين بودند و پس از اين مدت مشكل اعصاب پيدا كردند و حال و روز ما و مادرم، همانند مادر خانم صالحي بود و بكمك فاميل چندين مرحله تلاش كرديم و پس از سه مرحله بستري شدن (جمعا شش ماه بستري بودند و هر بار توسط بيمارستان 12 شوك به ايشان وارد كردند) و هم اكنون در كنار ما آرام و سالم زندگي ميكند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۶ تير ۱۳۹۵
آفرین به خانم صالحی
خانم صالحی دلاور
کمتر کسی پیدا میشه با اینچنین موقعیت اجتماعی اینچنین وقایع و سرگذشت خصوصی زندگی خود را بیان کند .کاش بیان وقایع توسط مسئولین و سایر اقشار نهادینه گردد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۶ تير ۱۳۹۵
بعضي مواقع خ صالحي خيلي از اون چيزي كه فكر ميكني ، زود دير ميشه و واسه جبران وقتي نيست منم تو اوج بي معرفتي و غرور جووني به پدرم تندي و جواب بد دادم ولي افسوس كه نيستش تا بگم بابا غلط كردم...... از شهامتت بسيار خوشم اومد من تا حالا فقط جرات كردم به خانمم بگم آفرين كارت خيلي عالي بود اميد وارم خدا همه ماهارو ببخشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۶ تير ۱۳۹۵
سلام ، خانم صالحی عزیز من برنامه تونو متاسفانه ندیدم و قسمت نشد ببینم ولی طبق نوشته‌های بالا و نظرات مردم مهربون وگل واقعا متاثر شدم وخیلی براتون گریه کردم ، انشاالله خداوند شمارو بخشیده باشه و روح پدر عزیزتونم قرین درگاه حق باشه ودر آرامش کامل به سر ببره، من خیلی برا شما و امثال شما گریه ودعا کردم، وبنده هیچ وقت نمیتونم شمارو مثه خودتون درک کنم وهیچگاه قضاوت هم نخواهم کرد نه شمارو ونه کسانی امثال شمارو ، مثه خواهر خودم دوستون دارم امیدوارم همیشه توی زندگیتون موفق وپیروز باشید وهمیشه وهمه جا خدای مهربان یارو ویاورتون باشه وتنهاتون نزاره ، من دوس دارم یه روزی مثه شما بازیگر بشم ویه روزی بتونم انشاالله دسه کسایی رو که مشکل دارنو بگیرمو انشاالله بتونم از هر نظر کمکشون کنم ، انشاالله که خدا اگه خیرمه برام قرار بده ، شما هم برام دعا کنید که به آرزوم برسم، بابت همه چی ازتون ممنون و سپاسگزارم/علیرضا از کرمانشاه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۵
واقعاااااااا حرفاشون بي نظير بود ،عالي بود عااااااااالي. بهترين قسمت ماه عسل تا امروز در سال95
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۵
خدا روح پدرشونو شاد کنه ولی ای کاش با این مسۓله عاقلانه تر برخورد میشد که الان پشیمان نبودن ،،،من از همه عزیزان میخوام که پدر و مادراشونو همین جوری که هستن عاشقانه دوست بدارن که خیلی زود دیر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۶ تير ۱۳۹۵
واقعا دردآور بود.اونجایی ک خانم صالحی گفت قبلا عذاب میکشیدم ولی الان عذاب وجدان دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۶ تير ۱۳۹۵
سلام برنامه خیلی خوبی بو د پدر من هم ۳۰سال درگیر اعتیاد بودن ولی به لطف خدا و کمک عزیزان در کنگه۶۰الان ۲سال هست که رها یافتن و زندگیمون خیلی خیلی عالی در کنگره ۶۰مهندس دژاکام معجزه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
تاجاشون نباشین نمیتونین درک کنین
داستان زندگی من خیلی شبیه خانم صالحی بود انقدرکه فکرمیکردم خودم توبرنامه هستم امابااین تفاوت که من پدرمونجات دادم بعد۱۸سال مصرف موفق شدم نجاتشون بدم الان ۳ساله که پاکن
فقط یه مشکل‌دارم مامان وبابام جدان مامانم میترسه برگرده
برامون دعاکنیدکه برگردن وباهم باشن
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۶ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی من اهل فیلم نگاه کردن وسینما نیستم ولی از این به بعد تمام کار های زیبای شما رو تا حد توان پیگیری می کنم.....یکی از هوادار های جدید شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۵
پرستو جون خیلی دوستت دارم عزیزم خدا پدرت و بیامرزه منم پدرمو خیلی دوست دارم عاشقشم با اینکه اعتیاد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۶ تير ۱۳۹۵
خیلییی خیلیی متاثر شدم
خیلیی گریه کردم
امیدوارم دل خانومصالحی اروووم بشه و روح باباشونم شاد باشه
و خدا لعنت کنه باعث و بانی این مواد مخدر رو ک این همه خانواده هارو متلاشی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۵
پرستو جان منم باشماهم دردم فقط يه فرقي بين ماهست شماپدرتون درقيد حيات نيست ومال من هست والان به خاطراعتيادش توزندان ومن نميتونم براش كاري بكنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خواهش میکنم از قدرت چشم سوم خود برای نفع بشر استفاده کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
سلام.امیدوارم خدابه شماوهمه خانواده هایی که این مشکل وهرمشکل بزرگ دیگری که درزندگی دارندصبربده .من همیشه ازشما وچهره زیبایتون خوشم می اومده ومیدونستم که یه آدم خاص هستید.باشنیدن زندگیتون خیلی متاثرشده واشک ریختم.امیدوارم همیشه خوشبخت باشیدوغصه نخوریدکه این دنیافانی است وهمه درمعرض آزمایش الهی هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ تير ۱۳۹۵
سلام ،عزیزم خانم صالحی گلم من دست تو رو می بوسم برادر من سرنوشت پدر شما رو داشته با این تفاوت که معتاد نبود جانباز اعصاب و روان بود دو دخترش طردش کردن و در اوج تنهایی و انزوا و دل شکستگی از دنیا رفت پیامی هم براتون گذاشتم که خدا کنه از این بی احساسی ها خالی شویم باورتون نمیشه نیم ساعت پیش تماس گرفت و سراسر گریه و می گفت شماها رو می خوام دلم برای شماها به عشق پدرم تنگ شده اشتباه کردیم مارو ببخشید.من حالم خیلی بده باورم نمیشه گریه خالصانه شما آرزوی ما که دیدن برادرزاده هامون بود (حتی بی معرفت) خدا اجابت کرد .جوان بودن و نادان خدایا شکرت تو با اومدنت به برنامه ماه عسل قلب شکسته پدر و مادر پیرم را شاد کردی.عزیزم عاقبتت بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی منم دقیقا مشکل خانوادگیم مثل شماست الان حدود 6ساله که حتی از شهری که توش با بابام زندگی میکردیم بیرون اومدیم پدرم زن گرفت و رفت پی زندگی خودش پدر خوبی نیست اصلا ولی به حرمت دوست داشتن دروغینش هم که باشه بهش احترام میزارم گاهی وقتا بهش زنگ میزنم و حالشو میپرسم حداقل بابای شما به مادرتون تهمت نزد هیچی به این اندازه منو نمیسوزونه که به خاطر توجیه خودش به مامانم تهمت زد من عاشق فیلنامه نویسی هستم دعا کنید منم بتونم یه روز تو این زمینه پیشرفت کنم کاملا درکتون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۵ تير ۱۳۹۵
منم دقیقا همین مشکلو داشتم پدرمو قبل مرگش 3 سال ول کردیم دقیقا منم وقتی پدرم میومد در مدرسه خجالت میکشیدم
اما من سالها بود پدرمو فراموش کرده بودم انگار که از اول وجود نداشته این برنامه انقدر رو من تاثیر گذاشت که ساعتها هیستریک گریه میکردم و ضجه میزدم خدا کنه پدرم منو ببخشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
سلام
ازاینکه زندگی تون اینجوری متاسفم من هم چنین دورانی روگذروندم درکتون میکنم انشااله توزندگیتون موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
پرستو جان - ما هم زندگی مشابه شما داریم ناراحت نباش قربونت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خیلی سخته که پدرت معتاد باشه مخصوصابرای یه دختر....من درکش کردم ،فهمیدم که چی کشیدن ،ان شا الله هیچ دختروپسری شاهد این قضیه نباشه ،افرین به افرادی که باوجود چنین شرایطی سالم زندگی میکنن .
Germany
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۵ تير ۱۳۹۵
ما دختر از یه عملی نمیگیرییم ... خاطرات تلخیو برای امثال من خانوم صالحی زنده میکنه حرفایی که به من هم زده شد " که تو هم معتادی و برای پدرت مواد میخری" ....به امید روزی که هم ریشه ی اعتیاد هم قضاوت نابجا خشک بشه
Denmark
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خيلي سخته زندگي با يك فرد معتاد از درجه يك خانواده! گاهي انقدر از موقعيت هاي خوب ميزني و فرصت ميدي كه به يك نقطه ميرسي كه اي دل غافل دارم پير ميشم و هنوز به ارزوهاي كوچكم هم نرسيدم و هنوز اون فرد خانواده به اعتيادش ادامه ميده....! عذاب وجدان معنايي نميتونه داشته باشه مگر يك خاطره كه در حالت عادي از فرد در ذهن باقي مانده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی عزیز برادر من جانباز اعصاب و روان با دنیایی از رشادت و عملیات ضد اشرار از خطه سیستان وبلوچستان به جرم بیماری از خانه و کاشانه ای که حاصل زحمات 30 ساله اش بود رانده شد ،فرزندانش او را طرد کردند و او از غم بی معرفتی و بی عاطفه گی دو دخترش در اوج تنهایی و انزوا دار فانی و بی وفایی رو وداع کرد. نمی دانم آن دو فرزند بی عاطفه اگر برنامه شما را ببینند آیا هنوز ذره ای احساس انسانی در وجودشان باقی است تا با گریه های خالصانه شما به خود بیان .دعا کنید روزی از این بی احساسی ها خالی شویم
Germany
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۵ تير ۱۳۹۵
ممنون که اومدی
Germany
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
واقعامتأسف شدم بااشکای شمانتونستم خودموکنترل کنم خییییییییلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۵ تير ۱۳۹۵
من از آقای احسان علیخوانی و برنامه ماه عسلش اصلا خوشم نمیاد ولی دیشب اتفاقی نشستم تا آخر برنامه اش رو دیدم.اصلا فکرش رو نمیکردم اینرو بگم ولی ازت متشکرم آقای علیخوانی و همچنین خانم صالحی و امیر عزیز(برادرشون) بخاطر نشون دادن درد بزرگ جامعه ما واینم بگم هرگونه مبارزه محکوم به شکسته تا زمانیکه از منشا (کشت و قاچاق) مواد مخدر جلوش گرفته نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانم صالحي عزيز:بعضي ها همش حرف مي زنند و دم از انسانيت مي زنند اما شما با اين مصاحبه ات انسانيت را به من ثابت كردي. همش چهره خوبي از هنرمندان مخصوصا خانما تو ذهنم نبود اما با ديدن مصاحبه شما يكي از پاك ترين و انسان ترين آدما كه هنرپيشه هم بود برايم متصور شد. خيلي خيلي دوست دارم.هميشه همينجوري بماني گلم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
از انجائیکه خیلی دنبالیم هنرپیشته نیستم تا بشناسم اما امروز واقعا خانم صالحی حالم من درگرگون کرد و من هم همراه ایشان گریه کردم و از شجاعت گفتن این موارد هم تشکر می کنم هر چند چنین مورد با عنایت خداوند اصلا برایم موضوعیت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
ما هم مشکل شما رو داشتیم خیلی تلاش کردیم پدرم ترک کند ولی نشد دوباره برمی گشت ولی موقع ازدواج برادرم شد دید پسرش آدم موفق تحصیلکرده شغل خوب ولی هر جایی نمی تواند خواستگاری برود و فکر می کرد شوهرم نمی داند که او معتاد است طوری شد که شده بود پوست و استخون ولی ما با اون حال خیلی احترامش رو داشتیم هیچ وقت به روش نمی اوردیم حتی بهش نمی گفتیم که ترک کن ولی وقتی میدید موقع استفاده از مواد برای شوهرم بهانه می یارم که خونه پدرم نیاد یا برادرم اجازه خواستگاری رفتن رو نمی داد خودش متوجه می شد تا اینکه خودش تصمیم گرفت که باید ترک کند الان سالهاست که ترک کرده دوباره به خانواده برگشته من مشهد رفته بودم خیلی دعاکردم از امام رضا خواستم پدرم رو به خانواده برگردون وقتی از مشهد برگشتم دیدم پدرم ترک کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
درود برشما خانم صالحي،خداپدرتان را رحمت كند، شما احترام ومحبوبيتتان نزد ماچندبرابرشد،لعنت براعتياد
Russian Federation
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی واقعا خیلی شجاع بودی که اومدی جلو دوربین این حرفها رو زدی بعضی ها وقتی به جای میرسن از اینکه با پدر پیرشون برن بیرون یا حتی ببرنش دکتر شرمشون میشه
احسنت
در آخراگر نمیخای چند سال دیگه هم پشیمان باشی در باشگاه هواداران پرسپولیس بر روی شما بازه ..۶×۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۵ تير ۱۳۹۵
شوهر منم همین مشکلو داره همراه با پرخاشگری و عصبانیت . بچه هام ازش خسته شده اند دائما به من غر میزنند چرا رهاش نمیکنیم . چند بار بهش فرصت دادم ولی بینتیجه .کارشم از دست داده . نمیدونم تا کی دوام بیارم . دلم براش میسوزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خدا رحمت کنه پدر خانم صالحی رو چقدر براش گریه کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خداروشکرکنید که خودتون سالم موندید خیلی ها هستند بخاطر همین مشکل اعتیاد بدر یا مادرشون سرنوشت بدی بیدا میکنن باید سباس گزار خدا بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانوم صالحي عزيز خيلي ناراحت كننده بود،ولي پدر من يك مرد حوس باز بود،مادرم كه از خانواده اي سرشناس بود،زن دوم ايشون ميشه،بعد از كمتر از يك سال متوجه ميشه كه پاي يك زن انگليسي هم در ميونه كه ناديده ميگيره،بعد از اون با منشي خودش و ... تا جايي كه العان داره با يك خانومي كه چند سال از خودش بزرگتر زندگي ميكنه،مسله درد ناكش اينجاست كه با بي شرمي تمام فقط هر زماني كه به ما احتياج داره مياد و در واقع ازمون سوء استفاده ميكنه،هيچ روزي نيست كه خودمو لعنت نكنم كه چرا اصلا جواب تلفونشو ميدم،باز شما كه قدرت نه گفتن و ترك پدرتونو داشتيد،بيشترشون هيچ وقت عوض نميشن و فقط بي پرواتر ميشن، اينو گفتم كه زياد خودتونو ناراحت نكنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خداوند بهتون صبر بده واقعا سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانوم.صالحی از شما بابت صداقتتون ممنونم و اینکه مردم ایران رو محرم خودتون دونستید ممنونم انشاءالله خدا پدرتون رو بیامرزه
از مردم ایران و از تمام دوستانی که اینطور پیام گزاشتن و احساس همدردی کردن خیلییی ممنونم به همه شما مردم مهربانم افتخار می کنم ممنونم از همه شما عزیزان دلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
همیشه فرصت بدید اما باید درشرايط سخت انسانهای شرافتمند که بدنبال کمک هستن رو دونست چون گرگ صفتها دراین شرایط در کمین خانواده ها هستند،برای اون انسانهای بی نام ونشان همیشه دعا میکنم،خدا همیشه بزرگه و توبه پذیر/حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خیلی غم انگیز بود همه ما رو تحت تاثیر قرار داده خانم صالحی گفتن این مساله شهامت میخاد نگران نباشید ان شاا... موفق باشی
Germany
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی عزیز !عذاب وجدان نداشته باشین شما هیچ تقصیری نداشتین،پدرتون باید به شما افتخار کنه که باتمام این مشکلات توانستین زندگی و شغلی که حسرت دیگرانه داشته باشین ،که حتما همینطور بوده.قطعا زندگی با پدر به نابودی بقیه اعضا خانواده ختم میشده.با آرامش به زندگیتون ادامه بدین و برای پدر همیشه طلب آمرزش کنین که فقط این کار خوشحالشون میکنه و اون شما رو حتما حلال کرده شما هم حلالش کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی هیچ چیز اندازه اینکه آدم بیاد تو چشم مردم حسود آتش به زندگی نمیزنه همون طور که گفتین شما در کودکی در ناز و نعمت بود غافل از اینکه چشم حسودان به دنبال شماست . پیامبر از کنار قبرستانی می گذشت گفت به خداوند سوگند نیمی از این مردگان به جهت زخم چشم اینجا آرمیده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۵ تير ۱۳۹۵
فقط میتونم بگم هنرمند واقعا شما هستید خدا بیامرزه پدرتون روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
واقعا سخته چون منم پدری دارم ک معتاده خیلی خیلی دوسش داشتم البته وقتی بچه بودم اما حالا باهاش حرفم نمیزنم چون تمام دوران زندگیم و گریه کردم با دودو تریاک و شیشه بزرگ شدم .پرستو خانم وقتی داشتین میگفتین منم تمام حرفا تون جلوی چشمام بود.ولی خوشبختانه الان ترک کرده ولی با من حرف نمیزنه چون م ن و بیشتر از بقیه دوست داشت و ر مانی هم ک معتاد ب ود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی عزیز ممنونم ازتون منم جوانم وضع مالیم خوبه ویک پسر کوچک دارم و گرفتارم هیچ فکر نمیکردم که چه بلایی به سر خانواده یا بچه ام میاد تو فکر منو باز کردی دیگه میخوام پاک شم و یک زندگی جدیدی رو اغاز کنم ممنونم که چشم منو به واقعیت باز کردین هیچ وقت لطف شما رو فراموش نمیکنم که زندگی پسرم رو نجات دادی
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی وقتی صحبت میکردید انگار سرگذشت منو تعریف میکردیم.منم تموم این سختيهارو گذروندم پدرم بعد از جدایی از مادرم اعتيادشو ترک کرد ولی هنوزم به هیچ درد ما نمیخوره و هیچ وقت نتونست نداشته هامونو جبران کنه حتی دریغ از یک احوالپرسی داغ پدرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی با سرنوشت نمیشه جنگید .از صداقتتون متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۵
من هم با شما گریستم .مرحبا به صداقت شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
هزار آفرین به خانم صالحی
چقدر یکرنگی قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
امیدوارم آدمای بزرگ و مهمی مثل خانم صالحی بیان درباره این جور زندگی ها صحبت کنن،بلکه دیگران کمتر به خانواده های این افراد نگاه بد داشته باشن،بقیه اعضا اون خانواده چه گناهی دارن که تمام عمرشون با نگاه بد اطرافیان زندگی کنن ،امیدوارم دیدمون درست بشه،و زندگی همه ما سرشار از امید و سرزندگی باشه،ما به دنیا آمده ایم برای زندگانی نه زنده مانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی رو اونقدر زیاد نمیپسندیدم به عنوان بازیگر و حس میکردم خیلی مرفه و بی درد هستن اما الان نظرم کلا عوض شد خداوند رحمت کنه پدرشون رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم پرستو صالحی،عذاب وجدان نداشته باش .
پدری نکرد برات که فرزندی کنی
برو خدا رو شکر کن خودت به یه جایی رسیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام.اره واقعا افرین به این همه شجاعت ..ندیدن پدر هرچند بد .... 13 سال....مگه میشه نمیتونم حتی تصور کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام میخاستم از برنامه شما قسمت خانم صالحی تشکر کنم براشون ارزوی صبر وارامش دارم خانم صالحی عزیز امیدوارم از این به بعد به ارامش برسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
معتادهای عزیز اگه دلتون برا خودتون نمیسوزه برا زن وبچه پدر ومادر وبرای جوونی خودتون بسوزه توکل برخدا کنید.ترک کنید این بلای خانمانسوزرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
از دیشب تا حالا وقتی گریه های پرستو وبرادرش یادم می افتد ....ناخودآگاه به گریه می افتم ... واقعا متاثر شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
منم بابام معتاده...ولی خیلی آدم پرتلاشی بوده و هست... خیلی تلاش کردیم ترک کنه ولی نشد، و دیگه نخواستیم اذیتش کنیم و قبول کردیم که نمیتونه...
خیلی دوستش دارم ....
به هر سختی بود همه بچه هاش رو به جاهای خوبی رسوند...
امیدوارم هر چی از دنیا و آخرت میخواد رو خدا بهش بده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
وا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی واقعا ارتون تشکر میکنم که به این برنامه اومدید ومردم رو شریک دردهایی خودتون دونستید شاید خیلی ها با این حرفای شما به زندگی برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
درود بر برستو صالحی عزیز درود بر شجاعتت
منم زندگیم عین زندگیه خانم صالحی بوده متاسفانه جز ی قاب عکس ک الان جلوی روم هست چیز دیگه ای ازش ندارم
خدا لعنت کنه باعث و بانی این اعتیاد خانمان سوز رو و خدا لعنت کنه فامیلهای نزدیک بی وجدان رو ک ب دادمون نرسیدن
من ن از خواهر ناتنی بی وجدانم میگذرم ن از فامیلهای نزدیک بی وجدانم
خدا خواهر ناتنیمو لعنت کنه ک زندگیمونو از هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
من برای صبر مادرشون دعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
هیجکس مثل پدر ومادر وفا دار نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی به جسارت شما تبریک میگم.من با وجود زندگی کاملا مشابه با شما ،هنوز هم از یادآوری و بازگو کردن آن ترس دارم چون از بچگی مورد قضاوت بیرحمانه اطرافیان بودم .افسوس...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان برای شما و برادر عزیزتون طلب صبر میکنم،، خدا پدرتون بیامرزه،،مطمنم که اون شما رو دوست داشته،،و شمارو بخشیده،،من به شما افتخار میکنم، و آرزوی سلامتی و موفقیت براتون خواستارم،،دوستون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی خدا رحمت کند پدر شما را شما می دانستی دربرنامه ماه عسل دسمال گیر نمیاید چرا همرای خودت نیاوردی
Germany
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
منم مثل توام
یه پدر شیشه ای
نمیتونم سختیهاش رو به زبون بیارم چون عذاب میکشم
بیشتر ازهمه فقط دلم برای خودش میسوزه که تمام عمر و جوونی و زیبایی اش رو سر این مواد لعنتی از بین برد و هیچی از زندگیش نفهمید
هیچ لذتی
هیچی
خیلی بده ولی بعضی وقتها میخوام بابام نباشه.....
ولی بلافاصله ازخودم بدم میاد
برای همه گرفتاران اعتیاد و خانواده هاشون دعاکنید
خیلللللللی سخته........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
اشک امانم نمی دهد وای بر ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی قشنگ بود ممنون^_^
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام برنامه ماه عسل فوق العاده عبرت آمیره امیدوارم خداوند روح پدر خانم صالحی رو قرین رحمت خودش قرا بده منم سال 88ازدواج کردم و 25سالمه نزدیک 4ساله دارم بااین مشکل تو زندگیم دست وپنجه نرم میکنم واقعا خداوند باید به ما خانواده هایی که قربانی انسانهای زشت صفتی که دیگران رو به دام اعتیاد میکشن تا خودشون به خوشبختی وپول برسن صبر بده ایشالله بحق این شبهای قدر که هرچی مواد فروشه به درک واصل بشن منم نزدیک یک ساله که تصمیم سرنوشت شدم وبه شوهرم گفتم که فقط برات دعا میکنم نجات پیداکنی وگرنه دیگه توان درگیری خانوادگی رو ندارم والانم ماه عسل وخانم پرستوصالحی منو رو تصمیمم استوار تر کرده که امیدوار باشم به آینده بلکه یه روزی شوهرم نجات پیداکنه تورو خدا هموطنان عزیزم برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
عالی بود پرستو جان
ساعت ها اشک ریختم .... مرسی که اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان به شجاعتت احسنت میگم خدا پدرت بیامرز و به شما صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
ماهتون عسل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
بیچاره من که زندگی من ودخترام عین زندگی خانم صالحی شوهرمنم گرفتاراعتیادشده من بی کس وتنها
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۲:۱۳ ۰۵ تير ۱۳۹۵
شماقدرت خدارو باور داشته باشید باور!!! کمکتون میکنه مطمئنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سپاس گذارم از شجاعت تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی شما یک هنرمند واقعی هستین.تو برنامه ماه عسل که بودین ماه هم داشتیم باتو اشک میریختیم.انشااله که خدا بهتون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
به اميد روزي كه هيچ خانواده اي به بلاي خانمان سوز اعتياد گرفتار نشود. الهي آمين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستوخانوم خیلی غم انگیز بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
بله درسیه برای هر کسی متاسفانه اعتیاد همه جورش مضره دقیقا مثل دام هایی که برای لاک پشت ها در دریا پهن میکنن از یه طرف لاک پشت براحتی واردش میشه ولی نمیتونه دیگه از اون دام خارج بشه از شما خواهش دارم اگه روزی فکر کردید اعتیاد مال افراد ضعیف النفسه خودتون را قوی در مقابل اونا ندونید اونا بعضیهاشون از من و شما خیلی با اراده تر بودند و بخاطر یه اشتباه حالا تو این مشکل گیر کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
من فکر کنم مادر خانواده درتنش سهم زیادی داشته وگر نه درخیلی خانوادها صدای جرجر بافور هست که مادر خانواده اجازه نمیده کسی این صدارا بفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
چقدر این زنها خاک بر سر هستند که با همه این صبوریها آخرش همه چیز تقصیر اونهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام خانوم پرستوصالحى عزيز،تکه تکه ولحظه لحظه ى زندگيتون واتفاقاتى که براى شماافتاده،براى من ١٧ساله وبرادر١١ساله ام هم افتاده.البته من خيلى وقت است که سعى کردم واقعيت زندگى ام راقبول کنم ودرهرشرايطى زندگى رابگذرانم،زندگىهاى اينطورى کم نيستند،آدم بايدبره دنبال هدفهاش.من تودرسام خيلى افت کردم به خصوص اين سالهاى آخربااتفاقاتى که افتاد واقعااززندگى سيرشده بودم.داستان شمابا اون همه دردهايى که داشت،اماواسه خيلى هامثل من پرازاميدبود،ومن ميخوام جدى تردرسهام رو بخونم تابه هدفم برسم،وقتى شمارو ديدم که داريد اون حرفهاروميزنيد تمام روزهاى گذشته ام وچيزهايى که کشيده بودم ازجلوى چشمم عبور کردو واقعانميدونستم به حال شماگريه کنم يابه حال خودم.شماخيلى شجاع هستيد،باورم نميشه داستان زندگى شمااين بوده.دوستون دارم ودرکتون ميکنم باتمام وجود.اميدوارم بتونم بابام روببخشم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی عزیز ستودنی بود از خود گذشتگی ات برای آگاه کردن خانواده هایی که مثل تو هستند. گریه کردم برای حسرتت, جوانی هدر رفته پدرت, اندوه برادرت و شکستن بارها و بارهای مادرت . پدر ت رفت اما با احسان می تونی کاری کنی دلت اروم بگیره . من جای شما بودم هزاران بار دست مادرم را می بوسیدم که فرشته نجات زندگی شما بوده و هرگز با اون همه سختی بچه هاشو ول نکرد که به زندگی خودش برسه. چیزی که حقش بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و فهمیدم که خانم پرستو صالحی زندگی سخت و پر مشقتی داشتند.به خاطر این صداقتی که داشتند و این صحبت هارو گفتند به ایشون تبریک میگم و براشون آرزوی موقیت میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان به نظر من شما نباید اینقدر عذاب وجدان داشته باشید چون تلاشتون برای نجات پدرتون کردید واین پدر شما بود که بهترین روزهای زندگیتون را خراب کرد فقط براش امرزش کنید و خیرات زیاد بدهید چون پدری بوده که وظیفش نسبت به خانوادش انجام نداده پس عذاب وجدان نداشته باشید تا انشالله اوهم روحش در ارامش باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
درود بر آقاي عليخاني و ميهمانانش اقاي صالحي و خانم هنرمند پرستو صالحي . بهترين جمله اين برنامه اشاره خانم صالحي به عليرضا خان بود كه قدرت مواد مخدرراكمي كمتر از خدا ذكر كرد البته اين قدرت شيطان است كه سعي در سياه كردن اولاد عالم با تركيبات سفيد و سياه دارد. فقط با ايمان حقيقي و نمايشي ميتوان به جنگ شيطان رفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
در این برنامه من یک بازیگر سرشناس ندیدم بلکه یک انسان شجاع وراستگو و دلسوز مردم را دیدم که با تمام شجاعت به جلوی دوربین امد وگفت باید برای افراد معتاد تلاش کردوچه شیرین بود حرف های خانوم صالحی با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
به این میگن هنرمند.احسنت احسنت بر این همه شجاعتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانوم صالحی ارجمند شهامت جسارت و اقتدار شما بی نظیر و ستودنیست. خدارو شاکرم که بیننده برنامه شما بودم و سپاس از شما که جهان بینی منو تغییر دادین. واژه قهرمان هم در مقابل بزرگواری شما ناکافیست ... سپاس سپاس سپاس....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستوی عزیزم قربونت برم خیلی زندگی سختی داشتید منم اشکن دراومد واقعا سخته خیلی سخته ،انشالله که خداوند پدرتون رو رحمت کند و ارامش به شما بدهند ازته دلم این ارزو رو دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی نباید اینقدر خودشونو سرزنش کنن به خداوندی خدا خیلی سخت با امثال اینها زندگی کردن اونایی که گرفتار میدونن من چی میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
واقعا درست گفتن ک نباید به حرف مردم توجه کرد، چند روز پیش بخاطر اون پستی ک گذاشته بود فحشش میدادن، امروز بخاطر این برنامه به به و چه چه میکنن و تعریف و تمجید!!!!..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
عالی بودخانم صالحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
به جرات میگم تاثیرگذارترین برنامه ماه عسل تو ده سال بود. عذاب وجدان خیلی سخته. برنامه منو تکون داد که به عزیزانم جوری دیگه نگاه کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام و آفرین بر خانم صالحی عزیز به هیچ عنوان عذاب وجدان نداشته باشین... بلاخره شما یک نوجوان بودین و بزرگترها و جانعه باید عذاب وجدان داشته باشه
شما با ناراحتیتون پدرتون عذاب ندین تا میتونن از طرف پدر نماز و...خیرات بدین الان به وجود نازنین مثل شما نیاز داره براشون ختم قرآن بگیرین تا دل خودتونم آرام بشه
امیدوارم مردم با دیدن زندگی شما درس عبرتی بگیرن موفق باشید و التماس دعا...
۱۲۳
آخرین اخبار