بسته اینستاگردی(245)؛

نابودی سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره/ ملاقات ایرج نوذری از مادر بهنوش بختیاری /پست متفکرانه عمو پورنگ

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

ابراهیم شفیعی بازیگر خنده بازار در صفحه اینستاگرامش نوشت: جمع همیشه صمیمی دوبله.

اینستاگردی


احمد مهرانفر با انتشار تصویر زیر نوشت: به بهانه پخش پايتخت ٢ از شبكه آي فيلم

اینستاگردی


ایرج نوذری نوشت: ممنون از بهنوش بختياري عزيز ، كه هميشه نون قلب پاكش رو مي خوره ، و اميدوارم كه هر چه زودتر مادر عزيزشون در سلامت كامل به منزل بازگردن ، و خاطرات سفرهاي قديم با پدر و مادرشون تكرار بشه

اینستاگردی


داریوش فرضیایی نوشت: ﺍﺯ رجبعلی خیاط ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻣﯽ؟ﮔﻔت ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺳﺎﻟها ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻭ ﺗﺠﺮﺑﻪ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﭘﻨﺞ ﺍﺻﻞ ﺑﻨﺎ ﮐﺮﺩﻡ:
۱. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﺭﺯﻕ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﺩ، ﭘﺲ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﺪﻡ!
۲. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﺮﺍ ﻣﯽﺑﯿﻨﺪ، ﭘﺲ ﺣﯿﺎ ﮐﺮﺩﻡ!
۳. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﯽﺩﻫﺪ، ﭘﺲ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺩﻡ!
۴. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﮐﺎﺭﻡ ﻣﺮﮒ ﺍﺳﺖ، ﭘﺲ ﻣﻬﯿﺎ ﺷﺪﻡ!
۵. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻧﯿﮑﯽ ﻭ ﺑﺪﯼ ﮔﻢ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﻣﻦ ﺑﺎﺯﻣﯽﮔﺮﺩﺩ، ﭘﺲ ﺑﺮ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﻓﺰﻭﺩﻡ ﻭ ﺍﺯ ﺑﺪﯼ ﮐﻢ ﮐﺮﺩﻡ!
ﻭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﯾﻦ 5 ﺍﺻﻞ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼ ﻣﯽﮐﻨﻢ..
پی نوشت :
شب جمعه است گذشتگان و اسیران خاک را دریابیم.. الهم صل علی محمد و آل محمد

اینستاگردی


حسن شمشادی در صفحه اینستاگرامش نوشت: ابو محمد الجولانی، سرکرده گروهک تروریستی جبهه النصره در حلب به اسارت نیروهای حزب الله لبنان در آمد.
منبع : اسپوتنيك روسيه .
پي نوشت :در صورت صحت اين خبر، پيروزي بزرگي براي محور مقاومت و برگ برنده اي است در جريان تحولات سوريه، و بويژه حلب .

اینستاگردی

سوسن حسنی دخت گوینده خبر نوشت: 
در بعضی طوفانهای زندگی...
کم کم یاد میگیری که نباید توقعی داشته باشی مگر از خودت...
متوجه میشوی,بعضی را هر چند نزدیک,
اما نباید باور کرد..
متوجه میشوی,روی بعضی هر چند صمیمی,
اما نباید حساب کرد..
میفهمی بعضی را هر چند آشنا,
اما نمیتوان شناخت...
واین اصلا تلخ نیست,,شکست نیست..
آگاه شدن نام دارد.
ممکن است در حین آگاه شدن درد بکشی.
این آگاهی دردناک است..
...
و میفهمی که سقوط...
تاوان پریدن با بعضی هاست.

اینستاگردی


آزاده نامداری نوشت: خدايا بنده هايت جز تو كسي را ندارند.تو از همه بالاتري وچشممان به رحمت توست.خدايا براي انسان بودن بايد سقفي برسرداشت و تكه ناني،پيامبري فرستادي براي كرامت انساني،ارزش والاي انسان بودن،هماني كه فرشتگان براو سجده كردند،خدايا ماباخود چه كرديم؟.ببخش ودرهاي رحمتت رابگشا كه زمين سخت دررنج است.
اگر نگاهمان نكني زمين جاي خوبي نيست.
پ.ن.بي تفاوتي راازمابگير.

اینستاگردی


دکتر هاشمی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرامش در آستانه سالروز حادثه هفتم تیر نوشت: برای او که گوهر وجودش درک نشد در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هفتم تیر با نام شهید بزرگوار «آیت الله دکتر سیدمحمد بهشتی» پیوندی جاودانه دارد.

خاطره وزیر بهداشت ازشهید بهشتی+اینستاپست


هاشمی در ادامه نوشت: او را شهید مظلوم می‌نامند و همه ما بارها این عبارت را شنیده‌ایم که «بهشتی مظلوم زیست و مظلوم به شهادت رسید». چگونه است که ناطقی ادیب و ادیبی سخنور، اندیشمندی فرهیخته و سیاست‌مداری دین‌دار، تکیه زده بربالاترین مناصب کشور، مظلوم خوانده می‌شود؟قطعا یکی از دلایلش آن است که شهید بهشتی، نه در دوران حیات و نه پس از آن، آنگونه که می اندیشید و باور داشت، شناخته نشد.
آن‌ها که شاهد حوادث سال‌های نخستین استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، مناظره‌های رودرروی آن بزرگ‌مرد را با سران گروه‌های مارکسیستی و آن‌ها که با عقاید و ایدئولوژی او مخالف بودند، به یاد دارند.

در کنار صلابت گفتار، قدرت استدلال وتسلط بر مباحث مطرح شده، آن‌چه از آن گفت‌وگوهای چالش برانگیز در روزهایی پر التهاب در ذهنم به یادگارمانده، متانت، ادب و احترام او در برابر کسانی است که تا حد انکار وجود خدا پیش می‌رفتند؛ و این را چه نیک از سیره اجداد طاهرینش پیامبر خدا و ائمه هدی(ع) آموخته بود.
باور من این است که سیدمحمد بهشتی، در کنار علمش به واسطه سعه صدر و حلمش، بهشتی شد. همان که در دوران حیاتش هم مظلوم ماند و گوهر ناب وجودش آن‌طور که باید درک نشد؛ چرا که با خدایش عهد بسته بود و می‌دانست، عمر گران‌بها و کوتاه را نباید به پاسخ زیاده‌گویان، بیهوده گذراند.
در ایام سالگرد شهادت آن قافله سالار انقلاب اسلامی، این جمله از وصیت نامه او را به یادگار در ذهن و دل خود بنشانیم که «در زندگی بیش از هر چیز به فروغ الهی که در دل انسان‌هاست اهمیت دهید» و به یاد داشته باشیم، احترام، ادب، بردباری و اعتقاد قلبی به گفت‌وگو به جای مجادله، گوهرهای گران‌بهایی است که خدای مهربان در وجود یکایک ما به ودیعه نهاده است و همیشه دوران، برای زیستنی انسانی و داشتن آرامش در زندگانی به آنها نیازمندیم.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۳ تير ۱۳۹۵
مااین ملعون تروریست راتوی بازی رایانه می زدیم حزب الله توی واقیتعت زد-درودبرحزب الله