ولایتی در دیدار با اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی در پشتیبانی از مقاومت:

همه ما موظف به دفاع از مقاومت هستیم/ حمله دشمنان اسلام به سوریه، تعرض به مقاومت است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با بیان اینکه حمله دشمنان اسلام به دولت و مردم سوریه، تعرض به مقاومت است گفت: همه ما موظف به دفاع از مقاومت هستیم.

همه ما موظف به دفاع از مقاومت هستیم / حمله دشمنان اسلام به سوریه، تعرض به مقاومت استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی در پشتیبانی از مقاومت گفت: ما از فعالیت‌های شما مطلعیم و می‌دانیم فلسفه وجودی شورایی که تشکیل داده‌اید، حمایت از مقاومت اسلامی در برابر صهیونیست است. 

ولایتی با اشاره به اینکه تشکیل چنین تجمعی برای مقاومت کاری مهم و مردمی است  و این تشکل از NGO اسلام پسند است، اظهار داشت: در حالی که جوانان ما و مجاهدین فی ‌سبیل الله جان برکف از اسلام و سرزمین اسلامی و آرمان‌های آن در مقابل دشمنان بسیار جدی و خبیث که همانا آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند دفاع می‌‌کنند، لازم است کمیته‌ای تشکیل شود تا به لحاظ مردمی و تنویر افکار عمومی از این مجاهدین  فی‌سبیل‌الله دفاع کند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با بیان اینکه حمله دشمنان اسلام به دولت و مردم سوریه، تعرض به مقاومت است تصریح کرد: همه ما موظفیم تا از مقاومت دفاع کنیم زیرا این مقاومت، ایستادگی مسلمانان در مقابل تهاجم به سرزمین‌های اسلامی در مقابل صهیونیست‌ها است. 
 
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تنها یک نمونه از دشمنان اسلام است، گفت: براساس آنچه که در عراق، پاکستان و افغانستان می‌بینیم مسلمانان دشمنان بسیاری دارند اما تمامی این دشمنی‌ها دارای یک مصدر واحد که همانا آمریکا و اسرائیل است که علیه منافع مسلمانان می‌جنگند، می‌باشد.

ولایتی با اشاره به اینکه مقاومت اشکال مختلف دارد و منظور ما از آن مقاومت در برابر صهیونیست‌ها است، متذکر شد: البته ناگفته نماند که برای مثال مردم و ارتش عراق نیز که علیه داعش می‌جنگند و خوشبختانه توانسته‌اند "فلوجه" را آزاد کنند نیز به نوعی مقاومت و ایستادگی در براب صهیونیست‌ها است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با بیان اینکه ما شاهدیم که نیروهای زخمی داعش به وسیله پزشکان صهیونیست معالجه می‌شوند اظهار داشت: از این روشن‌تر نمی‌توان ماهیت این تکفیری‌های خارج شده از اسلام را تبیین کرد.
 
وی گفت: با توجه به اینکه شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی در پشتیبانی از مقاومت شامل 33 کشور است، این مسئله مژده خوبی برای مسلمانان برای مقاومت در مقابل دشمنان است.

ولایتی با بیان اینکه ما کاملا در برقراری ارتباط بین مرکز تحقیقات استراتژیک و تجمع‌هایی که شما تأسیس کرده‌اید استقبال می‌کنیم، تأکید کرد: راه برقراری ارتباط عمیق بین ما و شما استفاده از کار مشترک و فعالیتهای استراتژیک پیرامون کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار