کتاب گویای یک ایرانی در بند آمریکایی‌ها منتشر می شود

یک تهیه کننده و کارگردان در حال آماده سازی کتاب گویایی بر اساس زندگی واقعی خود است.

سعید ابوطالب مستندساز، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: هم اکنون در حال آماده سازی کتاب گویای «هی یو (hey you)» هستیم که حدود نیمی از آن را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم تا یک ماه آینده آماده شود.

وی افزود: «هی یو» مجموعه خاطرات خودم مربوط به زمانی است که برای ساخت مستند «مرداب سرزمین افسانه ها» به عراق رفتم اما توسط آمریکایی ها دستگیر و حدود چهار ماه بازداشت شدم.

وی ادامه داد: «مرداب سرزمین افسانه ها» درباره حمله آمریکا به عراق بود که بعد از اینکه زندانی شدم بی سرانجام ماند.

این تهیه کننده عنوان کرد: تفاوت «هی یو» با دیگر کتاب ها این است که در آن مشخصات اغلب زندان‌بان‌ها و خود زندان با دقت و ریزه کاری نوشته شده و بعضا مخاطب شاهد عکس مسئولان زندان هم هستند.

این کارگردان اضافه کرد: کتاب گویای «هی یو» همراه با خود کتاب و اپلیکیشنی که در حال طراحی است و شامل عکس ها، فیلم ها، اسناد و مدارک و ... زمان بازداشتم خواهد بود، 28 تیر جاری در حوزه هنری سازمان تبلیغات رونمایی می شود.

تهیه کننده «رالی ایرانی» بیان کرد: تا به امروز دو کارگردان و یک تهیه کننده تمایل خود را در خصوص ساخت فیلم این کتاب اعلام کردند که در حال مذاکره با آن ها هستیم.

ابوطالب در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص آخرین وضعیت پروژه «بیروت شمال شرق» خاطرنشان کرد: به خاطر نبود سرمایه فعلا متوقف شده است.
 
گفتنی است؛ کتاب گویای «هی یو» توسط خود سعید ابوطالب خوانده می شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار