برنامه‌های ویژه برای جلوگیری ازبی‌سوادی بازماندگان از تحصیل

رئیس آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای 5 استان کشور که بیشترین بازمانده از تحصیل را دارند طرح انسداد مبادی بی‌سوادی با نگاه ویژه‌ای اجرا می‌شود.

محمد دیمه‌ور رئیس آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص وضعیت دانش‌آموزان باز مانده از تحصیل گفت: همانطور که سال پیش به طور جدی با این معضل مقابله شد امسال نیز انسداد مبادی بی‌سوادی اجرا می‌شود و حتی با شدت بیشتری این طرح را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در 5 استان کشور که شامل هرمزگان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کرمان و خورستان طرح به طور ویژه‌ای در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

رئیس آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در استان‌های مذکور بازماندگان از تحصیل از سایر استان‌ها بیشتر بوده‌اند در سایر استان‌های کشور نیز این طرح اجرایی می‌شود.

دیمه‌ور اظهارکرد: امیدواریم برای هرچه بهتر اجرایی شدن این طرح سازمان مدیریت برنامه‌ریزی حمایت‌های لازم از وزارت آموزش وپرورش را داشته باشد تا روند اجرای انسداد مبادی بی‌سوادی تداوم یابد.

رئیس آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل طبق برنامه از پیش تعیین شده اجرایی می‌شود و هرساله روند برگزاری آن با دقت ویژه‌ای در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار