خیلدار به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

پدر و پسر قاتل دو محیط بان هرمزگانی دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کل کشور گفت : قاتلان دو محیط بان هرمزگانی دستگیر و در حال حاضر در بازجویی به سر می برند .

قاتلان دو محیط بان هرمزگانی دستگیر شدند
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کل کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:از زمان شهادت دو محیط بان پرویز هرمزی و محمد دهقانی، نیروی انتظامی، نیروی پیشگیری و امنیت کل استان وارده عمل شده و در کمتر از 24 ساعت پدر و پسری که ماموران نیروی مسلح ما را به شهادت رسانده بودند دستگیر شدند .

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کل کشور افزود :هم اکنون این پدر و پسر شکارچی متخلف و قاتل محیط بانان هرمزگانی در بازجویی به سر می برند .

خیلدار در خصوص حکم این افراد اذعان داشت :حکم قتل نفس اعدام است و حتی اگر خانواده محیط بانان رضایت دهند، به دلیل اینکه این افراد ماموران نیروی مسلح را به شهادت رسانده اند، باید پاسخگو باشند .

وی در ادامه بیان داشت :ساعاتی قبل قاتلان در محل وقوع شهادت دو محیط بان هرمزگانی دستگیر شدند و به جرم ارتکابی خود اعتراف کردند و تحقیقات از آن‌ها همچنان ادامه دارد.

گفتنی است،بعد از ظهر امروز نیز منوچهر شجاعی ، محیط بان پارک ملی بمو هدف گلوله شکارچیان متخلف قرار گرفت که با پیگیری های مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس و اعزام هلی کوپتر، به بيمارستانى در شيراز منتقل شد و هم اکنون تحت عمل جراحی قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۰ تير ۱۳۹۵
اعدام کنید
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۵
حتما اعدام اگه چهار نفر رو اعدام کنن دیگه کسی از این غلطا نمیکنه قاتلای بی همه چیز چه لذتی میبرن هم حیوونا رو می کشن هم ادما رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۵ تير ۱۳۹۵
اعدام دردی رو دوا نمیکنه، به نر من تا آخر عمر به صورت رایگان محیط بانی کنند،یا 50 سال زندان بدون بخشش و اینجور چیزها،اونم 50 سال حبس توی همون منطقه ای که محیط بان رو شهید کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۵ تير ۱۳۹۵
متاسفانه دولت ، صدا وسیما و سایر نهاد ها در مورد محیط زیست کم لطفی میکنند . این نهاد ها باید بیشتر کار فرهنگ سازی کنند و حتی در ابتدایی کتابی در این خصوص تالیف کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۵ تير ۱۳۹۵
اعدام
Germany
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
فقط اعدام
آخرین اخبار