نمایشنامه‌خوانی «شب بیست و یکم» در فرهنگسرای نیاوران

نمایشنامه «شب بیست و یکم» اثر ماندگار محمود استاد محمد به کارگردانی کامبیز بنان در فرهنگسرای نیاوران خوانش می شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این نمایشنامه سال۵۲ نوشته شده و در سال۵۶ با بازی خسرو شکیبایی و بهروز به‌نژاد توسط نویسنده روی صحنه رفته است.
 
نمایشنامه‌خوانی «شب بیست و یکم» ادای دین به بزرگان عرصه ادبیات نمایشی مخصوصا نویسنده اثر است و با حمایت و صدور مجوز از طرف بنیاد استاد محمد و فرهنگسرای نیاوران میسر شد و قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه دهم و یازدهم تیرماه ساعت۲۱ در سالن اصلی مجموعه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برود.

در این اجرا سید مهرداد ضیایی، حامد شیخی، امیرعلی مسلمی، سید احمد حسینی، سید سام بهشتی، محمدعلی پویا و ایلیا بنان به عنوان نقش خوان حضور دارند.

گفتنی است؛ افشین سیاهپوش ترانه سرا وخواننده این اجرا خواهد بود.

این خوانش کاری از گروه نمایش ایلیاست که پیشتر آثاری چون اجراخوانی هیهات (اثر ناتمام محمود استاد محمد)، جمعه کشی نوشته اسماعیل خلج، اجرای محیطی پای سیب با دارچین اضافه، نمایشنامه خوانی گلدونه خانم و نمایشنامه خوانی پیراهنی جا مانده در باد را روی صحنه برده است.

عوامل و دست اندرکاران این نمایشنامه خوانی:

نویسنده: محمود استاد محمد، کارگردان: کامبیز بنان، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، دستیار کارگردان: محمدعلی پویا، مدیر اجرایی: الهام صدفی زاده، طراح پوستر: امید آیینه چی


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار