جلودارزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمبود قیمت نفر ساعت کار در کشور چه تبعاتی به همراه دارد؟

نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل مشخص نبودن قیمت نفر ساعت کار در کشور، با بحران ناشی از بی عدالتی در کشور مواجه شده ایم.

کمبود قیمت نفر ساعت کار در کشور چه تبعاتی به همراه دارد؟سهیلا جلودارزاده نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به دلیل نامشخص بودن قیمت نفر ساعت کار، کشور با بحران بی عدالتی در صنف های مختلف رو به رو شده است که ادامه روند فعلی، به قطع و یقین بی انگیزگی و کاهش راندمان کاری را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بهتر است به جای شریک کردن خود در دارایی خوش حسابان و زحمت کشان با تعیین قیمت دقیق ساعت های کاری، انگیزه بهتر و بیشتر کار کردن را در میان اقشار مختلف ایجاد کنیم.

جلودارزاده ادامه داد: قطعا با قیمت گذاری دقیق ساعت کاری و ایجاد انگیزه ، راندمان کار افزایش و نیز هر فرد به نسبت موقعیت و درآمد خود برای دریافت دستمزد بیشتر فعالیت خواهد کرد.

نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت گذاری دقیق نفر ساعت کار بسیار ضروری است ،گفت: اگر برای هر ساعت کاری نرخ دقیق اعلام نشود ، مشکلات و آسیب های ناشی از آن، بیشتر متوجه قشر ضعیف جامعه خواهد شد، بنابراین برای حمایت از این افراد و اجرای عدالت در جامعه، تعیین قیمت دقیق ساعت کار امری ضروری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار