این "قاب "حافظه آیفون را تا ۱۲۸ گیگ افزایش می دهد

شرکت "سن دیسک" دست به اختراع جالبی زده است که توسط آن می توانید هر کدام از حجم های ۳۲ گیگ ، ۶۴ گیگ و ۱۲۸ گیگ را به آیفون اضافه کنید.

به گزارش دریجه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، بزرگترین معضلی که کاربران آیفون بارها با آن روبرو هستند ، تمام شدن زود هنگام حافظه آیفون است.

این


یکی از دلایل زود به اتمام رسیدن حجم آیفون ها ، استفاده از نرم افزار تلگرام و کش و پیام رسان های دیگر و یا دوربین فوق العاده آن می باشد. حالا در این گزارش می خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که توسط آن می توانید از زود تمام شدن حجم آیفونتان جلوگیری کنید.

شرکت "سن دیسک" دست به اختراع جالبی زده است که توسط آن می توانید هر کدام از حجم های ۳۲ گیگ ، ۶۴ گیگ و ۱۲۸ گیگ را به آیفون اضافه کنید. 

این


این شرکت با قاب iXpand Memory Case مشکل بسیاری از کاربران اپلی را رفع کرده است . روش کار به این صورت است که این قاب پس از قرار گرفتن بر روی آيفون به میزان حجم ذکر شده ، میزان ذخیره سازی به آیفون اضافه می کند . این محصول پس از قرار گرفتن روی گوشی ، علاوه بر اینکه می تواند به عنوان قاب مورد استفاده قرار بگیرد ، میتواند از طریق پورت لایتنینگ با آیفون ارتباط برقرار کرده و حجم آیفون را افزایش دهد .
 
این


البته این شرکت با دریافت ۴۰ دلار ، گزینه پاور بانک را نیز به قاب ها اضافه می کند تا مشتری با یک خرید ، به ۳ هدف مهم دست پیدا کند . قاب ، پاور بانک و افزایش حجم از بهترین سرویس هایی می باشد که یک شرکت میتواند به گوشی های اپل ارائه کند . 

گفتنی است ؛ این قاب کارآمد فعلا برای آیفون های ۶ و ۶ اس طراحی شده است و قیمت های آن به ترتیب برابر ۵۹ ، ۹۹ و ۱۲۹ دلار برای حجم های ۳۲ ، ۶۴ و ۱۲۸ گیگ  است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۷ تير ۱۳۹۵
از كجا ميشه خريد؟!
آخرین اخبار