علی پروین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روایت سلطان از سینما تا فوتبال/شنیده‌ام اوضاع سینما خوب نیست!

پیشکسوت و سلطان فوتبال ایران از علاقه اش نسبت به سینما و تلویزیون تا علت ماندگاری یک هنرمند و ورزشکار سخن گفت.

علی پروین در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علاقه‌اش نسبت به دیدن فیلم‌های سینمایی و در کل سینمای ایران گفت: اول اینکه عاشق سریال هستم و سینما هم بسیار دوست دارم اما شرایط (شلوغی) به نحوی است که نمی توانم حضور پررنگی برای دیدن فیلم ها داشته باشم.

وی در مورد حال و هوای این روزهای سینمای ایران بیان کرد: شنیده ام که اوضاع سینما خوب نیست؛ امیدوارم مسئولان به داد آن برسند و کاری کنند تا مخاطب بیشتری به سمت سینماها بیاید. چون یکی از بهترین مکان های تفریحی و سرگرم کننده است که مردم می توانند در آنجا لذت ببرند.

وی افزود: از طرفی اگر برنامه‌ریزی دقیق‌تری در جهت بالا بردن کیفیت فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی انجام شود، به طور قطع این مقوله جذاب‌تر و پرمخاطب تر خواهد شد.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان، در خصوص علت ماندگاری یک هنرمند و یا بازیکن فوتبال اظهار داشت: هرکسی که بعد از ورود به عرصه هنر و یا ورزش صاحب شهرت و محبوبیت می‌شود باید جنبه خودش را نیز بالا ببرد؛ چرا که همان طور که شاهد بودیم و هستیم بسیاری از هنرمندان و فوتبالیست‌ها آمدند و رفتند اما فقط تعدادی از آنها ماندگار شدند و همچنان به کار خود ادامه می دهند. پس برای ماندگاری جنبه، مردمی و خاکی بودن و با دل مردم راه آمدن از ملزومات است.

وی از علاقه اش به بازیگران اینگونه بیان کرد: خوشبختانه بازیگران خوبی در عرصه سینما و تلویزیون داریم که نمی خواهم تک تک نام ببرم. چون همه آن‌ها را دوست دارم. به عنوان نمونه سریال «ستایش» از جمله آثاری بود که برای دیدنش هرجا بودم خودم را به منزل می‌رساندم.

پروین در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص حال و هوای پرسپولیس در فصل جاری خاطرنشان کرد: باید توجه داشت پرسپولیس و استقلال همیشه از روی نیمکت ضربه خوردند؛ یعنی زمانی که زیاد بازیکن می گیرند غر زدن شروع می شود که چرا ما بازی نمی کنیم. این غر زدن ها کم کم به دعوا ختم می شود. در کل امسال بازیکن های خوبی گرفتیم و امیدوارم که بتوانند بعد از چند سال قهرمان شوند. 



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۶ تير ۱۳۹۵
من یگ استقلالی هستم ولی پروین راستگو را دوست دارم خداوند ناصر حجازی را بیامرزد
آخرین اخبار