همدان؛

افتتاح جوانه‌های صالحین در 36 پایگاه بسیج فامنین

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه فامنین از افتتاح طرح جوانه‌های صالحین همزمان با سراسر استان در 36 پایگاه مقاومت و 5 حوزه مقاومت در فامنین خبر داد.

افتتاح جوانه‌های صالحین در 36 پایگاه بسیج فامنین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمود رضایی اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین همزمان با سراسر استان در 36 پایگاه مقاومت و 5 حوزه مقاومت در فامنین افتتاح شد.


وی افزود: طرح جوانه‌های صالحین به صورت رایگان با شعار نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان برگزار شده و برنامه‌های ویژه‌ای در سطوح مختلف سنی دارد.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه فامنین بیان کرد: از جمله برنامه‌های این طرح ترویج سبک زندگی اسلامی، برگزاری اردوهای علمی وتفریحی،کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، برگزاری نشست‌های علمی و آموزشی، محافل انس با قرآن کریم و بازدید از اماکن دینی و زیارتی است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری طرح جوانه‌های صالحین حفظ و انسجام حلقه‌های صالحین و هویت‌بخشی و تربیت نیروهای مستعد انقلابی است.

رضایی خاطرنشان کرد: برای کیفیت بخشی به این طرح اکیپ‌های سرکشی در قالب 6 اکیپ برنامه‌ریزی شده که برنامه‌های خود را از 30 خرداد سال جاری آغاز کرده‌اند و روزانه از کلاس‌ها به صورت میدانی بازدید به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار