ادعای واهی و مضحک وزیر خارجه سابق فرانسه : ایران رژیمی فاشیستی و غیر قابل اصلاح است!

"آلن ویوین،" وزیر خارجه سابق فرانسه در مقاله ای در روزنامه لوموند مدعی شد رژیمی مانند ایران غیر قابل اصلاح است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، "آلن ویوین،" وزیر خارجه سابق فرانسه در زمان نخست وزیری "ادیت کرسون"  در مطلبی واهی و مضحک در روزنامه لوموند مدعی شد ایران رژیمی فاشیستی است و چنین نظامهایی قابلیت اصلاح پذیری ندارند.

"آلن ویوین،" وزیر خارجه سابق و از بنیانگذاران "کمیته فرانسوی برای ایران دموکراتیک" روز گذشته در مطلبی واهی و مضحک در روزنامه لوموند مدعی شد: بسیاری بر میانه روی حسن روحانی پس از رسیدن وی به قدرت تمرکز کرده اند و نمی دانند که یک رژیم دینی هیچگاه نمی تواند اصلاح شود.

وی در ادامه ادعاهای توهین آمیز خود نوشت: جامعه مدنی ایران پیشتر امید داشت پایان این حکومت استبدادی که بیش از سه دهه است امور کشور را بدست گرفته، فرا رسد. اما این آرزوها بطور کامل از میان رفت و جامعه بین الملل بیش از هر زمان دیگری در برابر بی ثباتی سیاسی حاکم بر ایران دچار سرگردانی شد؛ چرا که سرانجام توافق هسته ای در ژوئیه سال گذشته (تیر 94) سیاست ایران را از ارتکاب بسیاری از اشتباهات باز نداشت.

ادعاهای وزیر خارجه پیشین فرانسه از جمله مواردی است که بارها از سوی مقامات کشورمان تکذیب شده است. اظهارات وزیر خارجه پیشین فرانسه در روزنامه لوموند در حالی مطرح می شود که پیشتر نیز این کشور نقش "پلیس بد" را در جریان توافق هسته ای بازی و تلاش کرد با حمایت برخی رژیم های مرتجع منطقه، دستیابی ایران به یک توافق جامع را به تأخیر بیاندازد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۶ تير ۱۳۹۵
باید بهش گفت :تو برو دوغ ت رو بنوش ،کشت رو بساب ،خر تر ازتو موندن چیکار کنن توی این کار.
من نمی دونم انقدر حرس ایران می خورن چرا نمی میرن سکته مغزی ای ،سکته قلبی ای
البته اسراییل که روی تخم چشم های فرانسه قرار داره که این حرفای بی ارزش بعید نیست از این پلیس های بد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
مسخره
آخرین اخبار