با حضور دكتر واعظي برگزار شد؛

پانزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

پانزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات جهت بررسي پيشرفت پروژه هاي اقتصاد مقاومتي با حضور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد.

پانزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعاتبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پانزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به رياست وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با شركت همه اعضاي ستاد در حضور معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و دبير ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي، معاون هماهنگي و نظارت معاون اول رئيس جمهور، معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني، معاون وزير دارايي و ساير مديران و مسئولين سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور و مجريان 6 پروژه اقتصاد مقاومتي وزارت و  روسا و دبيران هشت كميته‌ اقتصاد مقاومتي دستگاه‌هاي تابعه برگزار شد.
 
در اين جلسه دكتر واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تأكيد بر اينكه بايد بر فرمايشات مقام معظم رهبري در بحث اقتصاد مقاومتي جامۀ عمل پوشاند بيان كرد: در ارتباط با پروژه هاي اقتصاد مقاومتي در وزارت ارتباطات بايد با برنامه زمانبندي شده پيش برويم تا با اتمام سال به اهداف مورد نظر در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي دست پيدا كنيم.
 
وي با اشاره بر اهميت فعاليت بخش خصوصي در پروژه هاي اقتصاد مقاومتي از مجريان پروژه هاي اين وزارت درخواست كرد كه نگاه خود را به پروژه هاي اقتصاد مقاومتي عملياتي كنند تا بتوانيم آنچه كه مقام معظم رهبري از اين حوزه انتظار دارد را برآورده كنيم.
 
در ادامه اين جلسه گزارش پيشرفت پروژه‌هاي ساخت بومي ماهواره سنجش از راه دور و ماهواره مخابراتي، دو برابر كردن توليد محتواي داخلي با رويكرد كسب‌وكار ديجيتال با مشاركت حداكثري بخش خصوصي، افزايش سطح دسترسي كاربران نهايي به شبكه ملي اطلاعات به 20 مگابيت در ثانيه و حمايت از توسعه مراكز داده و شبكه توزيع محتوا و همچنين پروژه مديريت نشاني مكان محور و استعلامات ميان دستگاهي اماكن توسط مجريان ارائه شد؛ در نهايت موانع و چالش‌هاي پيش رو نيز مورد بررسي قرار گرفت.
 
در ادامه دكتر دژپسند، معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و دبير ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي بيان كرد: گزارش ها حاكي از آن است كه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات جزو دستگاه هاي پيشرو در تدوين و ارائه به موقع منشور پروژه هاي اقتصاد مقاومتي است.
 
گفتني است در پايان اين جلسه معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و دبير ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در پايان از پيشرفت پروژه هاي اقتصاد مقاومتي نسبت به بازه زماني تعيين شده در وزارت ارتباطات تقدير و تشكر كرد.

منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار