امیرشقاقی: دیدارهای تدارکاتی سرنوشت صعود تیم ملی را مشخص می کند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت:صعود تیم ملی از گروه مسابقات آسیایی بستگی به دیدارهای تدارکاتی منظم دارد

امیرشقاقی: دیدارهای تدارکاتی سرنوشت صعود تیم ملی را مشخص می کندمهناز امیر شقاقی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اولین اردوی آمادگی تیم ملی بعد از فصل امتحانات از 8 تا 15 تیرماه در تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این اردو در نظر داریم آمادگی جسمانی و مرور تکنیک ها را پیاده کنیم تا ملی پوشان به آمادگی قبلی خود برگردند و از اردوهای آینده برنامه های بیشتری برای آنها داریم.

امیر شقاقی ادامه داد: عارفه سید کاظمی ،شبنم بهشت از کرمان،ملیکا متولی ،زهرا خدابخشی، فاطمه متولی از مازندران،افسانه چترنور، فائزه اصفهانیان از زنجان،مریم الیو فتیله، الهام عنافچه از خوزستان، شقایق نوری زاده از فارس،میترا محمدی از کرمانشاه،ندا رحمانی از قزوین،زهرا علیزاده، فاطمه ارزانی از کهکیلویه و بویراحمد،ملیکا علی مددی ، فاطمه پیرحاجی، مهشاد امیری ،مینا نافعی ،عارفه فسخودی از اصفهان،اسما نظری ،مهسا موسوی از آذربایجان شرقی،غزاله صالحی پور ، رقیه طالعی ، زینب سلمانیان از البرز،فاطمه حسینی از خراسان رضوی،هانیه مختاری فرد از ایلام،هنگام صفاتی از چهارمحال و بختیاری،فاطمه مزیدی از گلستان به این مرحله از اردوی آمادگی دعوت شدند که باید عصر روز سه شنبه هشتم تیرماه خود را در مهمانسرای شماره یک آکادمی ملی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند.

وی در خصوص برگزاری دیدارهای تدارکاتی با سایر تیم های حاضر در مسابقات آسیایی گفت: نامه درخواست بازی با تیم های چین،ژاپن و کره را به فدراسیون ارسال کردیم و منتظر جواب هستیم.

امیر شقاقی درباره تیم های هم گروه با تیم ملی در مسابقات آسیایی عنوان داشت: ویتنام قهرمان دو سال قبل این رقابت ها است و تیم فیلیپین نیز بازیکنانی را از دیگر کشورها وارد تیم خود کرده است که باعث می شود بازی با این تیم کار سختی باشد و تیم هند هم که در مصاف با تیم ملی کشورمان بارها شکست خورده است و نگرانی ما فقط روی دو تیم فیلیپین و ویتنام است.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: صعود تیم ملی از گروه مسابقات بستگی به دیدارهای تدارکاتی و اردوهای قوی دارد که امیدوارم با حمایت فدراسیون بتوانیم برنامه منظمی برای ملی پوشان داشته باشیم تا در بازیکنان در رقابت ها استرس نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار