حقانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

از 60 هزار درخت ولیعصر فقط 6 هزار اصله باقیمانده است/ روزشمار نابودی درختان شروع شد

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر از تعداد 60 هزار اصله درخت موجود در خیابان ولی عصر (عج) تنها 6 هزار اصله درخت در این خیابان باقی مانده است.

محمد حقانی رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه بیش از 54 هزار اصله درخت در خیابان ولی عصر (عج) طی سال های گذشته از بین رفته است، اظهار داشت: در حال حاضر از تعداد 60 هزار اصله درخت موجود در خیابان ولی عصر (عج) تنها 6 هزار اصله درخت در این خیابان باقی مانده است.

وی با بیان اینکه امروزه از میدان شوش به سمت راه آهن و چهار راه ولیعصر که حرکت می کنیم انبوه درختان در دو طرف خیابان خشک شده است، افزود: بنده همیشه گفته ام که بدون شک بیشتر درختان در شهر تهران خشک و قطع شده اند اما تاکید دارم که در خصوص علت خشک شدن این درختان باید ریشه یابی کنیم.


رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه بسیاری از درختان خیابان ولی عصر(عج) همچنان تنومند هستند، گفت: 
گرچه در طی سالیان گذشته درختانی هم در شهر تهران کاشته شده است اما خیلی از درختان هم در شهر تهران از بین رفته اند که باید علت آن را شناسایی کرد.

حقانی اضافه کرد: بنده باور دارم که بخش اندکی از درختان خیابان ولی عصر (عج) به دلیل کهولت سن از بین رفته اند.

وی با اشاره به روشی که شهرداری تهران در خصوص نگهداری درختان این خیابان در پیش گرفته است، تاکید کرد: مطمئن باشید که اگر به همین شیوه و روش برای نگهداری درختان استفاده کنیم در چند سال آینده همه درختان این خیابان خشک خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار