اصفهان؛

كشف يك كيلو و 370 گرم هروئين از معده دو زن

دو زن كه به روش بلع هروئين ، اين مواد را از مرزهاي شرقي كشور به استان قاچاق مي كردند توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان فلاورجان دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان گفت : در پي كسب خبري مبني بر اينكه زني ساكن در يكي از محلات باهمكاري اقوام خود از مرزهاي شرقي كشور اقدام به انتقال مواد مخدر هروئين مي كند اين موضوع در دستور كار ويژه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرارگرفت.

سرهنگ حسن نيكبخت افزود: ماموران منزل اين متهم را كه در يكي از محلات آلوده به مواد مخدر بود مورد شناسايي و متهم به همراه دو همدستش را دستگير كردند.

وی ادامه داد: در اين عمليات مقدار يك كيلو و 370 گرم هروئين كه از معده دو متهم زن تخليه شده بود به همراه يك دستگاه ترازوي مواد مخدر ديجيتال كشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان اظهار داشت: قاچاقچيان و سوداگران مرگ براي قاچاق مواد مخدر به روش ها و شيوه هاي مختلفي از جاسازي كردن اين مواد رو مي آورند كه روش بلع مواد و نگهداري آن در معده از جمله اقدامات بسيار خطرناكي است كه توسط اين افراد صورت مي گيرد به طوري كه هرلحظه احتمال آسيب زدن به معده و حتي مرگ آنها را نيز در پي دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار