تبریز؛

برگزاری مسابقه عکاسی قدس در قاب تصویر در تبریز

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان قدس در قاب تصویر به مناسبت روز جهانی قدس در تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محرمی اظهار داشت: مسابقه عکاسی قدس در قاب تصویر با هدف نمایش جلوه‌های باشکوه حرکت‌های مردمی در دفاع از آرمان‌های فلسطین و ثبت لحظه‌های پرشور راهپیمایی روز قدس با استفاده از هنر تاثیرگذار عکاسی، و بوسیله دوربین تلفن همراه برگزار می‌شود.

وی موضوعات جشنواره را شامل مواردی همچون «قدس و حضور مردم»، «قدس و اتحاد و همدلی»، «قدس و معصومیت کودکان»، «قدس و عدالت‌خواهی جهانی»، «قدس و پایداری و پیروزی» و «قدس و جوانان» عنوان کرد.

محرمی گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 10 قطعه عکس در موضوعات انتخابی را  تا سی ام تیرماه جاری به دبیرخانه مسابقه واقع در محل مجتمع فرهنگی و سینمایی 22 بهمن تبریز، انجمن عکاسی ارسال کنند.

وی از برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده در محل مجتمع سینمایی خبر داد و گفت: نفرات برتر مسابقه طی آئینی بیستم مردادماه سال‌جاری در محل مجتمع فرهنگی و سینمایی 22 بهمن تبریز معرفی خواهند شد.

براساس این گزارش مسابقه قدس در قاب تصویر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار