الزام امکان مشاهده جزئیات سرویس اینترنت برای مشترکین

شرکت های ارائه دهنده اینترنت موظف اند امکان مشاهده جزئیات سرویس اینترنت را برای مشترکین خود فراهم کنند

الزام امکان مشاهده جزئیات سرویس اینترنت برای مشترکینبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام كرد:
شركتهاي ارائه‌كننده  خدمات  اینترنت پرسرعت ثابت ADSL و WiMAX موظف هستند ضمن اطلاع‌رساني شفاف تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتريان، امكان مشاهده تمامي اطلاعات مربوط به سرويس فروخته شده از جمله شامل مبالغ پرداختي به اپراتور، زمانهاي اتصال، حجم استفاده شده و ... را در پنل كاربري هر مشترك فراهم كنند.

حسين فلاح جوشقاني با اشاره به اينكه بررسي و كنترل اطلاعات و جزئيات سرويس دريافتي در پنل كاربري توسط هر مشترك، افزايش شناخت از سرويس خريداري شده را به همراه دارد، تصريح كرد: مشتركين درصورت مشاهده مغايرت در سرويس خريداري شده با اطلاعات موجود در اين بخش (سرعت و حجم تعريف شده، هزينه‌هاي پرداخت شده و ...) مي‌توانند از طريق مراجعه به سامانه پاسخگويي به شكايات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به آدرسwww.195.ir  و يا تماس با شماره تلفن ۱۹۵ شكايت خود را ثبت و پيگيري كنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
اینترنت نیزهمانند تلفن ثابت باید فیش صادرشود وپاسخگو داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۵
این سایت هرچه زدم کار نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۵ تير ۱۳۹۵
اینترنت هیچ حساب کتابی نداره وکسی پاسخگو نیست من دردوهفته دوبسته ده هزارتومانی جمعأ بیست تومان حجم خریدم همش بدون دانلود خاصی پرید
آخرین اخبار