توجه به سبک زندگی ایرانی در آموزش زبان‌های خارجی

رییس مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ایجاد 7 زبان در کانون زبان برای آموزش به کودکان و نوجوانان همچنین اکران فیلم در کانون‌ها خبر داد.

علیرضا حاجیان‌زاده رییس مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص ارائه برنامه‌های تابستانی ویژه کودکان و نوجوانان گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا بحث غنی‌سازی اوقات فراغت یادگیری زبان به بهترین شکل اجرا شود.

وی ادامه داد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص یادگیری زبان‌های مختلف و شکستن انحصار آموزش زبان انگلیسی نگاه ویژه‌ای به این مسئله داریم.

حاجیان‌زاده اظهار کرد: در حوزه محتوا و رویکرد سبک زندگی ایرانی برنامه‌هایی تدارک دیده شده تا همزمان با یادگیری زبان سبک زندگی غربی برای کودکان و نوجوانان اشاعه پیدا نکند.

وی با بیان اینکه در کانون زبان ایران 7 زبان مختلف تدریس می‌شود افزود: از جهتی تنوع آموزشگاه وضعیت  خوبی داریم و این امکان وجود دارد که محتوای آموزشی را ترویج کنیم که این مسئله به عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

رییس مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز کرد: از جمله برنامه‌هایی که در کانون برای آن طرح‌ریزی شده است آموزش زبان به ایرانیان خارج از کشور است که در این  خصوص اپلیکیشن‌هایی در دست ساخت قرار دارد.

وی ادامه داد: در خصوص این برنامه تاکنون کار تولید محتوا انجام شده اما کارهای فنی آن هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

حاجیان‌زاده از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری را توجه به فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: قصد داریم در این حوزه فضا‌هایی مفید ایجاد کنیم.

رییس مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: اکران  فیلم از دیگر برنامه‌های جدیدی است که قرار است با همکاری آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان به نمایش درآید و از  فیلم‌های آرشیو کانون نیز استفاده می‌شود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار