بیش‌از 8 هزار اسرائیلی تابعیت خود را لغو کرده اند

طی یک دهه گذشته هزاران صهیونیست برای زندگی در کشورهای دیگر، تابعیت اسرائیلی خود را لغو کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از یدیعوت آحارنوت، یک گزارش رسمی از رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که طی یک دهه گذشته بیش از هشت هزار اسرائیلی با لغو کردن تابعیت خود، به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند.

بر اساس گزارش مرکز جمعیت و مهاجران رژیم صهیونیستی، 8308 نفر با لغو تابعیت اسرائیلی خود طی 12 سال گذشته از این رژیم به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند.

 بر این اساس،این رژیم سال گذشته، شاهد بیشترین مقدار مهاجرت معکوس بوده، به گونه‌ای که در سال 2015 تعداد 749 صهیونیست با تحویل دادن پاسپورت‌های اسرائیلی خود، از اراضی اشغالی خارج شده اند.

این آمار برای سال 2003، حدود 470 نفر بوده که با افزایش 18 درصدی تا سال 2014 به 635 نفر رسید.

کشورهای مقصدی که بترتیب بیشتر اسرائیلی‌های لغو تابعیت کرده به آنها رفته‌اند عبارتند از: آلمان، آمریکا، اتریش، بریتانیا و هلند.

در حالی که مراجع رسمی در رژیم صهیونیستی این آمار را فقط 8300 نفر اعلام می‌کنند، بنظر می‌رسد که با وضعیت نابسمان نامناسب اقتصادی و شرایط سخت زندگی در اراضی اشغالی، این مقدار بسیار بیشتر از رقم اعلام شده باشد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
صهیونیست ها یهودی نیستند. آنها هم همانند گروه های تکفیری وهابی و بهایی که خود را به اسلام می چسبانند خود را به یهودیت نسبت داده تا حمایت آنهارا به خود جلب کرده و از آنها کمال استفاده را ببرند. و اگر روزی یک یهودی در مقابل آنان بایستد با خشن ترین شیوه موجود با او برخورد می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۵ تير ۱۳۹۵
این ها آدم های عاقلی هستند ، خودشان را از فریب صهیونیست های جنایتکار نجات داده اند .
آخرین اخبار