لیگ جهانی والیبال 2016 - صربستان

گاربیچ: ایران قار به شکست دادن هر تیمی است

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: ترکیب کنونی تیم ایران فوق العاده قدرتمند و قادر به شکست هر تیمی است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نیکولا گاربیچ در نشست خبری بعد از پیروزی برابر تیم ایران گفت: از قبل هم می دانستیم که بازی دشواری برابر ایران خواهیم داشت. اما من از روز اول این نگرش را در شاگردانم پرورش دادم که برای هر امتیاز و برای هر توپ، هر بازی و هر ستی تا آخرین نفس بکوشند و بجنگند.

وی تاکید کرد: از ابتدای مسابقات هم با همین دیدگاه پیش رفتیم. مهم نیست که حریف چه تیمی است، مهم نیست که شرایط ورزشگاه چگونه است. چه نورکافی باشد و یا خیر. پس مهم نیست شرایط چگونه است و حریف که باشد. هر تیمی که شجاع است باید بداند که با وجود همه این سختی ها باید نتیجه بگیرد. خوشحالم که این نگرش در آنها ریشه دوانیده و در هر شش بازی نتیجه گرفتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در پاسخ به این سئوال که با این نگرش چرا در انتخابی المپیک نتیجه نگرفتید، گفت: مسابقات انتخابی المپیک بسیار سخت بود. تیم صربستان هم به آمادگی کامل نرسیده بود و این تنها هدفی بود که به آن دست نیافتیم.

وی تصریح کرد: مسابقات المپیک جای بهترین های دنیاست اما فرمول بندی مسابقات امسال به گونه ای متفاوت از سال های گذشته بود. این تفاوت جای بسی تاسف داشت. در هر صورت باید در آینده به المپیک بیاندیشیم. امسال به المپیک راه نیافتیم و این خیلی بد است و از این بابت اگرچه ناراحتم اما زندگی جریان دارد و در آینده تیم بهتری را روانه مسابقات توکیو خواهیم کرد.

نیکولا گاربیچ در مورد تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ایران هر سال نسبت به سال های گذشته پیشرفت دارد و شایستگی حضور در المپیک را دارد. می دانم که هفته سوم لیگ جهانی در ایران بسیار دشوار است و ترکیب کنونی تیم ایران را بازیکنان فوق العاده قدرتمندی شکل داده است. تیم ایران آنقدر قدرتمند است که قادر است هر تیمی را شکست دهد. برای تیم ما حضور تیم قدرتمندی مثل ایران نویدبخش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار