جام باشگاههای فوتسال جهان؛

شکست ایران برابر پرافتخارترین تیم برزیل/تلاش دریایی ها بی جواب ماند

تيم فوتسال تاسيسات دريايی تهران به عنوان نماينده آسيا در دومين ديدار رقابتهای جام باشگاههای جهان مقابل كارلوس باربوسا متوقف شد.

توقف پر افتخارترین تیم برزیل برابر ایران در نیمه اول/كالوس باربوسا يك-تاسيسات دريايی يكبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان تيم فوتسال تاسيسات دريايي تهران در دومين ديدار خود در رقابتهاي جام باشگاههاي جهان به مصاف تيم كارلوس باربوسا نماينده فوتسال برزيل رفت. 

در اين ديدار وحيد شمسايي در آغاز بازي از تركيب آشناي مصطفي نظري، وحيد شمسايي، ابوالقاسم عروجي، محمدرضا سنگ سفيدي و حسين طيبي استفاده كرد.

سبز پوشان تاسيسات دريايي تهران همچون ديدار نخست خود بازي را با دريافت گل اغاز كردند با اشتباه مربي بازيكن نامدار خود از رقيب برزيلي عقب بيفتند.

در ادامه حملات نماينده آسيا با وجود پردامنه بودن بدون خلق موقعيت هاي خطرناك هدر مي رفت و تركيب شجري، وفايي، احمدعباسي و حاجي بنده هم به تناوب توسط كادر فني به كار گرفته مي شد تا سرانجام در فاصله سه دقيقه تا پايان نيمه اول حركت تكنيكي و شوت زيباي عليرضا وفايي كار را به تساوي برساند. در اين زمان  حسين طيبي از موقعيت خوب خود بهره نبرد تا تلاش دو تيم در زمان باقيمانده هم بي نتيجه بوده و دو تيم با تساوي به رختكن بروند.

در نيمه دوم اين ديدار شمسايي از تركيب متفاوتي بهره برد و حاجي بنده و وفايي را به جاي عروجي و طيبي در زمين قرار داد . در حالي كه روند حركتي تاسيسات با تركيب جديد مناسبتر به نظر مي رسيد اما حريف با تجربه برزيلي حساب كار را به سه بر يك تغيير داد تا شمسايي و يارانش در استانه حذف قرار گيرند.
در ادامه وحيد شمسايي بار ديگر با يك شوتي كه در مسير تغيير جهت داد اختلاف را كم كرد تا ايراني هاي اميدوار بازي هجومي تري ارائه دهند.
در فاصله ٨ دقيقه تا پايان بازي تيم برزيلي ٥ خطا شد تا كار براي اين تيم بسيار دشوار شود. در حالي كه هر لحظه بر فشار تاسيسات افزوده مي شد، موقعيت هاي خوب اين تيم يكي پس از ديگري از دست مي رفت تا در ٥ دقيقه پاياني شمسايي از سيستم پاورپلي بهره بگيرد.
اما اين سيستم ريسكي براي شمسايي نتيجه معكوس داشت تا تيم تاسيسات گل چهارم خود را هم از حريف بپذيرد تا اختلاف به دو برسد. در دقيقه پاياني محمدرضا سنگ سفيدي گل سوم تاسيسات را به ثمر رساند تا دقيقه پاياني بازي فوق العاده نفس گير دنبال شود اما در نهايت نتيجه ٤-٣ روي اسكوربورد سالن نقش بست تا تيم تاسيسات دريايي ايران دومین شکست خود در رقابت های جهانی را تجربه کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار