کلمن:خوش شانس بودیم/ ایرلند درخشان بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز پس از پیروزی مقابل ایرلند شمالی و راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 اذعان کرد برد تیمش با چاشنی شانس رقم خورده است.

کلمن: خوش شانس بودیم/ ایرلند درخشان بودبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ولز شنبه شب  به لطف گل به خودی بازیکن ایرلند شمالی یک بر صفر مقابل این تیم به پیروزی  رسید و به جمع هشت تیم برتر مسابقات جام ملت‌های اروپا راه یافت، کریس کولمن  سرمربی این تیم پس از پایان این دیدار ضمن ستایش از حریف اذعان کرد تیمش این برد را با خوش شانسی به دست آورده است.

کلمن به خبرنگاران گفت: این پیروزی درخشانی است - شانس به ما رو کرد، اما به هر حال پیروز شده ایم. ما اصلا خوب بازی نکردیم ، اما این موضوع تقصیر ما نیست – بلکه این به ایرلند شمالی بر می گردد که خیلی خوب کار می کند و کار را برای حریفان دشوار می کند. پیروزی زشتی بود اما چه کسی اهمیت می دهد.ما در بازی های قبل خوب بازی کردیم ولی نتیجه نگرفتیم.

کلمن که تیمش به مصاف یکی از دو تیم مجارستان یا  بلژیک خواهد رفت درباره این حریفان گفت: مجارستان یا  بلژیک مشکلات متفاوتی برای ما ایجاد خواهند کرد اما ما در مورد این موضوع  فردا نگران  خواهیم شد الان باید از این پیروزی لذت ببریم.

سرمربی ولز در مورد پیروزی در روزی که تیمش خوب نبوده گفت:این نشانه خوبی است چرا که ما باید با روش های مختلف به پیروزی برسیم. شما باید برای مایکل اونیل که یک کار فوق العاده انجام داد احساس ناراحتی کنید.

کنار آمدن با این شکست برای آنها آسان نخواهد بود، آنها ناراحت و ناامید خواهند شد، اما آنها کار خود را درخشان انجام دادند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار