مهدویان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم در شهرستان‌ها «ایستاده در غبار» را دوست خواهند داشت

عمده حرف من با دوستانی که کار پخش را انجام می‌دهند، این است که زودتر سینماهای شهرستان «ایستاده در غبار» فعال شود.

محمد حسین مهدویان نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نحوه اکران این فیلم در شهرستان‌ها گفت: متاسفانه تعداد سینماهای شهرستان ما خیلی کم است. به این معنی که هنوز نمی توان تصوری از اکران در شهرستان ها داشت؛ مضاف بر اینکه اطلاعات فروش در شهرستان ها یک مقدار با تاخیر می‌رسد و ما هنوز اطلاع دقیقی از اکران شهرستان ها نداریم.
 
وی تصریح کرد: عمده حرف من با تهیه کننده و دوستانی که کار پخش را انجام می‌دهند، این است که زودتر سینماهای شهرستان «ایستاده در غبار» فعال شود و در این راستا خیلی تلاش می کنم؛ چون معتقدم این فیلم می تواند در شهرستان ها مخاطب خودش را پیدا کند و مردم موضوع آن را دوست خواهند داشت اما متاسفانه هنوز در شهرستان ها به اندازه کافی سالن نداریم.

کارگردان «آخرین روزهای زمستان» در خصوص راهکار خروج سینمای کشور از این معضل عنوان کرد: اینکه باید سالن ساخته شود، امری بدیهی است و همه می دانند که تعداد سالن های موجود در کشور با توجه به نیاز موجود ناچیز است؛ بدون شک راهکار حل این مشکل در بلند مدت سالن سازی است اما این امر به فیلم ما قد نمی‌دهد و برای «ایستاده در غبار» راهکار اختصاص سالن های قابل استفاده در شهرستان‌هاست. 

مهدویان در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت: مردم سینماها را در خانه‌هایشان درست کردند و این موضوع کم کم باعث می شود که مردم با سینما بیگانه شوند و قهر کنند؛ امیدوارم که سالن سازی اتفاق بیفتد و به اندازه کافی سینما در اختیار مردم قرار گیرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار