حمایت دوباره ناوالکا از لواندوفسکی

سر مربی تیم ملی فوتبال لهستان بار دیگر از مهاجم گل نزن تیمش حمایت کرد.

حمایت دوباره ناوالکا از لواندوفسکیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی لهستان شب گذشته در دور یک هشتم نهایی یورو 2016 در ضربات پنالتی مقابل سوئیس به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

رابرت لواندوفسکی با وجود آن که در مرحله انتخابی 13 گل برای لهستان به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم مانند سه مسابقه قبلی تیمش در مرحله گروهی،نتوانست در جریان بازی گلزنی کند، اما آدام ناوالکا سرمربی لهستان  همانند مسابقات قبل به حمایت از ستاره تیمش پرداخت.

سرمربی 58 ساله به خبرنگاران گفت:رابرت برای این تیم فوق العاده کار می کند،او به لحاظ  روحی و فوتبالی بسیار مهم است،رابرت کمک می کند تا تیم بهتر و قوی تر شود ، او به آنها انگیزه می دهد. مهم ترین مسئله پیروزی برای کل تیم است.

ناوالکا افزود:ما بسیار خوشحالیم که او می تواند به طور کامل، به لحاظ جسمی و ذهنی،در هر مسابقه بازی کند،او برای دیگر بازیکنان فرصت ایجاد می کند،با باز کردن فضا، موقعیت های خوبی برای آنها ایجاد می کند. او توجه بازیکنان حریف را از بازیکنان دیگر ما سلب می کند. این کار بزرگی است.او فوق العاده است.

لهستان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پرتغال خواهد رفت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار